Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hade du blivit glad för en sådan här väska i julklapp?
Hade din tonåring det?

Väskan är virkad och är tänkt att användas som en handväska.
Bandet är ett sidenband.

Bild

Bild
Jätteglad! Det är alltid svårt det där att ge bort saker man gjort, för man har ju en tanke och känner den man ger till, men det kan ju ändå bli fel. Men jag blir alltid glad när jag får nåt någon gjort, eftersom jag inser tanken och tiden som ligger bakom den. Tyvärr inser ju inte alla det...
mymlan skrev:Nej, mest beroende på att det inte alls är mina färger. Men känner man mottagarens smak och vet vad hon brukar ha på sig så kan man ju anpassa efter det. Sen använder jag inte så små väskor, jo kanske på kalas.
Håller med. Jag är lite rockig och dottern "emo", så hos oss hade det inte gått hem.
Annars är väskan jättefin. :tumup:
Tack snälla för alla kommentarer.
Hhmm, jag vet inte alls ön mottagaren kommer att gilla den. Känns lite nervöst faktiskt.
noranora skrev:
puppan skrev:Tack snälla för alla kommentarer.
Hhmm, jag vet inte alls ön mottagaren kommer att gilla den. Känns lite nervöst faktiskt.
Om du är osäker kan du kanske fylla väskan med godis eller något annat som de flesta gillar, så blir det som helhet iaf en positiv överraskning :)
Smart!
Jag tänkte faktiskt på några oöppnade provburkar med smink. :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?