Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Storebror behövde en ny mössa. Eftersom han vägrade bli fotat i den fick lillebror vara modell...
Sydd i vind/vattenavvisande tyg, fodrad med vadd och röd ullffrotté, renskinn. Detaljer i renskinn.
Sydde en toall ilakansväv först, för att få till storleken.
Nöjd! Nu har han en mössa som klarar vind och -25!

Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Abunai skrev:Även om jag är vegetarian så ser den väldigt mysig och varm ut! Snyggt!
:lol: men det är ju ren! Bättre än allt annat! :D Allt på renen används och de får gå i frihet och bli slaktade på plats! Bättre kan ett djur inte ha!
Användarens profilbild
Av Lojse
Emmamedhunden skrev:
Abunai skrev:Även om jag är vegetarian så ser den väldigt mysig och varm ut! Snyggt!
:lol: men det är ju ren! Bättre än allt annat! :D Allt på renen används och de får gå i frihet och bli slaktade på plats! Bättre kan ett djur inte ha!
och det är så det ska gå till <3
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Som att sy vilken öronlapps mössa som helst.
sydde den på min vanliga maskin. Skinnet är rätt tunnt så det går bra. Öronlapparna blev lite långa och mössan en anings hög på kullen. Får bli ny till nästa år, om han inte växt i den bättre då.
Tittade på en modell jag har, och gjorde den mindre. Om man har ett mönster är det ju lättare. Inner tyget i kullen är ihopsytt med fodret. sen är det fastsytt i yttertyget sista biten fick sys för hand.
Användarens profilbild
Av Moson
Är det renpäls på insidan?
Funderar på att göra något liknande men fick höra att det inte skulle vara skönt :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?