Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag tänkte att det kunde vara trevligt att ha en tråd där vi kan visa upp våra verk vi gjort av garner och tyger vi fick med oss från det trevliga megaknytissjalfikat hos Muum :)

Ös på med bilder på lapptäckesrutor och annat :D
Jag kan ju börja med första julklappen, en virkad grytlapp.

BildBild
Hittills har det blivit fleecebyxor åt Vidar och torr rumpa-inlägg till Knut (TACK MuuM och Mosan för idén, det funkar jättebra!), och så håller jag på med en mössa i silkealpaca åt Vidar (hoppas hoppas hoppas att han inte tycker att den kliar).
Moson: Åh vad fina grytlappar! :vågen: :love: Eller är det fram och baksida på samma?
Jag tog några små garnnystan, bl a ett rött och ett blått som har blivit till ränder på den virkade taxen jag håller på med. Snart klar nu. :D Bara ben och svans kvar. :D

Bild
puppan skrev:Moson: Åh vad fina grytlappar! :vågen: :love: Eller är det fram och baksida på samma?
Det är fram och baksida. Gjorde den dubbel så att den ska ståemot värmen ordentligt :)
Än så länge håller jag på med rutan och har sytt ihop en ljusblå mössa som låg färdig men inte ihopsydd.
Den sticker fram på Puffen här
Bild
Ååh vilken fin tax :)
Och söta Puffen.

Jag fick i uppdrag av förskolan att sy överdrag till Ediths dyna hon ska ha att sitta på när dom har samlingar och sångstunder t ex.

Så här varmt kommer hon ha det om rumpan :D Fårpälsen och garnet till broderiet kommer från Dorotea.
Bild
Moson skrev:Ååh vilken fin tax :)
Och söta Puffen.

Jag fick i uppdrag av förskolan att sy överdrag till Ediths dyna hon ska ha att sitta på när dom har samlingar och sångstunder t ex.

Så här varmt kommer hon ha det om rumpan :D Fårpälsen och garnet till broderiet kommer från Dorotea.
Bild
Hon kommer ha den finaste dynan! :love:
Uddmuddar av Drops alpacka
Bild

Mössa av ett ullgarn som var en påbörjad tröja. Denna är ljusgrå, det blev även en mörkgrå och en svart. Det svarta garnet var dock inte från Dorro.
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?