Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
mimpen skrev:Jag gör inte heller julpyssel.

Men :gaah: Jag köpte en väldigt bra sak igår till det här pysslet. och så tvättade jag det idag. Sen var HELA tvätten lila när den kom ur maskinen. :evil: :evil: :evil:
Åh, nej! Tvätta om tvätten direkt så forsvinner förhoppningsvis det lila.
Användarens profilbild
Av little_me
Nåt ätbart - check
Pysselmaterial - check
Nåt pysslat - :gaah: fast jag har kanske en idé.. ska det vara till mamman eller barnen eller både ock eller vad som helst? Tycker det är supersvårt när det inte är tema.. :roll:
Användarens profilbild
Av lotti
little_me skrev:Nåt ätbart - check
Pysselmaterial - check
Nåt pysslat - :gaah: fast jag har kanske en idé.. ska det vara till mamman eller barnen eller både ock eller vad som helst? Tycker det är supersvårt när det inte är tema.. :roll:
För min del handlar de flesta julklappar i det här hemmet om barnen och jag hade i alla fall blivit mycket glad över något som bara är till mig!!! 8) :lol:
Användarens profilbild
Av plutteli
Pysselmaterial - check
Jag satsar också på att göra något till mamman eftersom barnen brukar få en del i vilket fall ;-)
Användarens profilbild
Av little_me
lotti skrev:
Pysselmaterial - check
För min del handlar de flesta julklappar i det här hemmet om barnen och jag hade i alla fall blivit mycket glad över något som bara är till mig!!! 8) :lol:
bra tänkt! :tumup:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
lotti skrev:
Pysselmaterial - check
:iagree:
Jag gör också till mamman, men inte ett julpyssel - fast ett pyssel med juliga färger...och som är användbart t.ex. under julen... :wink:
Av corona
Klart!!! :vågen:

Följande lämnar mig, någon gång i veckan:

Bild

Paketet består av en "skäggluva", en presentkartong att dekorera, några ljusvekar, ett sött band, två (ett par) väskhandtag i trä, Rooibos jul-thé samt en liten chokladbit.
Användarens profilbild
Av plutteli
Vad mysigt det såg ut Corona!

Jag är på gång med mitt eget pyssel men har kört fast totalt på vad jag ska skicka med för bra pysselmaterial...
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag har också hakat upp mig på pysselmaterialet men tänker att jag skall packa ett paket jag själv skulle bli glad över att få. Jag har inte riktigt pysslat färdigt heller men det planerar jag att göra imorgon då sambon är på konferans.
Sambon bortrest = pysselkväll för AnKa :vågen:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?