Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

nemos mamma skrev:Jag har skickat!

med ojoj vad svårt det är med de här färgerna på texten.... :x :lol:
Jag hjälpte dig lite...men såg att varje färg har ett nummer så bara att jämföra med de som skickat tidigare!
Har själv aldrig gjort det tidigare...
Lojse:
Humleblomstern: skickat - ej fått
binaem:
zmurfan:
zandrama: skickat - ej fått
carro83:
svealinnea:
Enid:
teres;
Humle:
nemos mamma: skickat - ej fått
Mammatess:skickat - ej fått
Rithelo: skickat - ej fått
Humleblomstern: skickat - ej fått
binaem:
zmurfan:
zandrama: skickat - ej fått
carro83:
svealinnea: ej skickat-fått
Enid:
teres;
Humle:
nemos mamma: skickat - ej fått
Mammatess:skickat - ej fått
Rithelo: skickat - ej fått[/quote]
Tack!
Finaste, finaste uppsättningen kläder :love: Två kjolar och matchande tröja. Nu måste jag leta rätt på ett par strumpbyxor i samma härliga gula färg som muddarna.Tygerna var helt rätt, jag blev så glad av dem och fick kraft att sy det lilla som var kvar av mitt projekt. Jag skall försöka skicka i morgon.

Fast jag blir lite nyfiken då du säger att vi har gemensamma bekanta på oväntat sätt. Det är inte så många jag känner i Uppsala, är det någon härifrån?
Nämen Mamma Tess?! :shock: Det är första gången jag ser en bild på din avatar :D

Och oj! vad nyfiken jag blir på den första ankomsten i detta bytet :eld: Bilder bilder bilder :app:
Min kamera är trasig och någon ny kommer inte fören tills julafton, som tur är har Enid utlovat bilder.
Fin fint är det ialla fall. Svea skulle absolut ha den mönstrade kjolen på sig idag tillsammans med t-shirten. Passformen var perfekt. Jag gillar att tröjan är lite vid och rundad nertill så inte magen fryser.
rithelo skrev:Nämen Mamma Tess?! :shock: Det är första gången jag ser en bild på din avatar :D

Och oj! vad nyfiken jag blir på den första ankomsten i detta bytet :eld: Bilder bilder bilder :app:
Ja, det har varit hur konstigt som helst innan, men nu så..fick jag till det och ni fick se hur jag och mintingen ser ut :D

Humleblomstern: Tusen tack för superfina byxor!!! :love: :love:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?