Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mymlan
dolvis skrev:Tassar lite genom att passa på att fråga om någon vet var man får tag på material till linoleumtryck?

Minns att jag själv älskade detta när jag var liten, vi gjorde alltid linoleumtryckta julkort ex, men då jobbade min mamma som bildlärare och kunde beställa hem massa bra grejer till rabattpris genom jobbet.... Vid närmare eftertanke borde hon ha kvar knivar och roller och sånt, men linoleumbitar, var får man tag på det?
jag tänkte man skulle kunna fråga om spillbitar från en golvläggare. Allt är ju så himla dyrt om man ska köpa det i "riktiga" pysselaffärer.
Av kimjo
hmm,

skulle nog också kolla mattläggare och dylikt. men kanske också bauhaus, coops byggavdelning och liknande?

inte samma sak såklart, men potatistryck är ju kul om kidsen är lite mindre (och för vuxna :) )
Användarens profilbild
Av jazoo
kimjo skrev:hmm,

skulle nog också kolla mattläggare och dylikt. men kanske också bauhaus, coops byggavdelning och liknande?

inte samma sak såklart, men potatistryck är ju kul om kidsen är lite mindre (och för vuxna :) )
Och äppeltryck är ju jättefint! Bara skär äpplena i halvor, peta bort kärnorna för att få lite hålrum och så smeta på färg! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?