Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Äsch, din engelska är väl bra? Fransyskornas & tyskornas engelska däremot, de stackars coopledarna utsätts för språkliga prövningar ibland när de ska försöka förstå dem. Eller när de ska försöka få fransyskorna att förstå vad de läser. Det är riktig underhållande ibland :lol:
Användarens profilbild
Av mimpen
Shuna76 skrev:Äsch, din engelska är väl bra? Fransyskornas & tyskornas engelska däremot, de stackars coopledarna utsätts för språkliga prövningar ibland när de ska försöka förstå dem. Eller när de ska försöka få fransyskorna att förstå vad de läser. Det är riktig underhållande ibland :lol:
:fnissa: Jag har faktiskt inte läst så mycket av mejlen. Man knaske skulle göra det då, i underhållningssyfte :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
ellla skrev:du är säker på att nålarna är raka då?? Det är det enda fel jag haft på min, så det applicerar jag gärna på andras!
Ja, de är raka när jag sätter dit dem..men sen gör ju makinen dem snea :hopmad:
Användarens profilbild
Av ellla
Shuna76 skrev:
ellla skrev:du är säker på att nålarna är raka då?? Det är det enda fel jag haft på min, så det applicerar jag gärna på andras!
Trist!!!
Shuna76 skrev:
Huga vilken jobbig maskin! Det verkar ju helt klart vara fel på den. Jag skulle gå till butiken och kräva att de böt ut den!!

Min har ännu inte haft av en nål! (2 år?) Ta i trä!!! (Håller på att sy dreglisar till en julmarknad på fredag så det vore väl typiskt...) Iofs har jag inte lyckats trä den fel heller så det kanske är kvalitetsdesign i Singer som någon sa?? (letar ju symaskin också, iofs har mormors gamla husqvarna från 68 som jag använder inte heller pajat någon nål... ta i trä igen)
Av annbom
Shuna76 skrev:Skratta inte Mimpen! Detta är ett allvarligt bekymmer :this: Besattheten kanske smittar av sig på resten av elektroniken i huset & då blir det verkligen jobbig 8)
Eller ännu värre. Den kanske smittar av sig här i tråden så att vi alla får besatta maskiner. :gomma:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ja, se nu börjas det. Nu har laddaren til min laptop lagt av så jag sitter i barnens rum alternativt springer som en tätting mellan barnens rum & syrummet. Jinxed! :twisted:
Användarens profilbild
Av teres
'Är det den maskinen som du hade med dig en gång hem till mig, som jag aldrig fick helt rätt på? Hur vi än gjorde med inställningarna så blev det inte helt rätt?
Användarens profilbild
Av Shuna76
teres skrev:'Är det den maskinen som du hade med dig en gång hem till mig, som jag aldrig fick helt rätt på? Hur vi än gjorde med inställningarna så blev det inte helt rätt?
Ja, det är samma fanskap :evil:
Jag har bara inte kommit mig för att gå & klaga en gång till på den.
Var ju in med den en gång & då sydde den minsann fint utan hoppstygn, sen när jag kom hem började den igen :gaah:
Då gav jag upp & sen har det stått typ ett halvår & när jag sydde på den nu så sydde den fint i 36cm..d.v.s ena sidan på ett inlägg :roll:

Sen började den krångla & nu äter den nålar istället :hopmad: & jag gör ju ingenting! Drar inte, har bytt nålar (såklart, för den bryter dem ju hela tiden), trätt om den, justerat trådspänningen, gjort rent den..allt jag kan komma på!

Den är förhäxad!

Förresten, har du mycket bf & bv kvar? Ska beställa ull & undrar om det behövs nåt annat. Jag har slut bv & bara 5 yard bf kvar.
Användarens profilbild
Av SCSI
Oh, mina djupaste sympatier! Tyvärr är jag inget vidare på utdrivning av demoner i egna maskiner i alla fall. Min OL betedde sig sådär illa på hemmaplan ett bra tag oxå. Den tuffade på hur snällt som helst ett tag, sen var det som att nåt körde fast inne i maskinen och den gick tyngre och tyngre, för att slutligen helt köra fast. Fick den stå över natten var den snäll ett tag igen, tills den åter fastnade. Och ALDRIG att den uppvisade samma beteende när jag tog den till butiken. :hopmad: Nu uppför den sig som den ska sen ett tag tillbaks, peppar peppar.

Laddningssladdar tll datorn har jag avverkat ett helt gäng, så det är huvudsakligen där min förbannelse ligger tror jag. Och mobiltelefoner, på sistone. :roll: Och mitt favoritobjektiv till kameran åkte i golvet för ett tag sen så nu funkar inte autofokus på det... :cry: Så tyst nu om smitta, innan ALLA maskiner här hemma hör det och får för sig nåt!! :whut:
Användarens profilbild
Av Shuna76
SCSI skrev:Oh, mina djupaste sympatier! Tyvärr är jag inget vidare på utdrivning av demoner i egna maskiner i alla fall. Min OL betedde sig sådär illa på hemmaplan ett bra tag oxå. Den tuffade på hur snällt som helst ett tag, sen var det som att nåt körde fast inne i maskinen och den gick tyngre och tyngre, för att slutligen helt köra fast. Fick den stå över natten var den snäll ett tag igen, tills den åter fastnade. Och ALDRIG att den uppvisade samma beteende när jag tog den till butiken. :hopmad: Nu uppför den sig som den ska sen ett tag tillbaks, peppar peppar.

Laddningssladdar tll datorn har jag avverkat ett helt gäng, så det är huvudsakligen där min förbannelse ligger tror jag. Och mobiltelefoner, på sistone. :roll: Och mitt favoritobjektiv till kameran åkte i golvet för ett tag sen så nu funkar inte autofokus på det... :cry: Så tyst nu om smitta, innan ALLA maskiner här hemma hör det och får för sig nåt!! :whut:
Ah, synd att du oxå råkat ut för besatt elektronik, men det är skönt att jag inte är ensam :lol:
Nu har laptopen fått en ny laddare & overlocken är ställd tillbaka i sin hörna tills jag känner för att köra till utdrivaren med den :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?