Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av rithelo
Enid skrev:Så spännande att se vad alla har gjort, jag hoppas det kommer bilder snart! Och hoppas mitt paket kommer fram snart :app: (och det visade sig att jag och min mottagare har gemensamma bekanta på ett lite oväntat sätt :lol: ).
Nämen? Spännande :bryn:

Här är det det där sista lilla lilla lilla som ska göras men som aldrig blir av ni vet.... :roll:
Användarens profilbild
Av carro83
jag är i full färd och är nästan klar med hälften...hoppas innerligt bli klar så det är framme senast fredag...
Jag blev inte klar igår och idag har jag blivit sjuk och vet inte om jag vågar mig på att slåss med maskinen, så jag blir också lite sen. :(
Jag är klar! :vågen:

men jag har ingen adress att skicka till.... :fnissa:
Färdigt och packat. Om mottagaren inte är nöjd får innehållet i paketet gärna flytta tillbaka hit. :lol:
Imorgon borde det hamna på lådan, men eftersom jag bara hade julfrimärken hemma kan det ta lite längre tid att komma fram.
Så där, nu är mitt skickat! :vågen:

Är det nu man ska starta en sån där skickat - ej fått-lista?

I så fall;

Rithelo : skickat - ej fått
Lojse:
Humleblomstern:
binaem:
zmurfan:
zandrama:
carro83:
svealinnea:
Enid:
teres;
Humle:
nemos mamma:
Mammatess:
Rithelo: skickat - ej fått
Jag vet inte riktigt när jag hinner med att bil klar och skicka...sonen trilla ner från soffan med huvudet före igår kväll men det är inte första gången och han verkade ok och va ledsen och så...men han har varit ledsen till och från hela natten och hela morgonen...han ville till dagis så jag lät honom vara där de få timmarna han skulle men dom sa att han inte alls hade varit samma barn som han brukar...sen ville han inte gå heller utan man ska bära honom hela tiden! Och när han väl går så stapplar han mest som en gammal gubbe om som det springande barn han är! Har varit på VC men vi ska avvakta till i morgon och ska dit kl 8! Men hoppas han får OK tecken och att det inte är något fel...
Men som sagt...jag sitter vid maskinen så mycket jag får för honom!
Lojse:
Humleblomstern:
binaem:
zmurfan:
zandrama: skickat - ej fått
carro83:
svealinnea:
Enid:
teres;
Humle:
nemos mamma:
Mammatess:
Lojse:
Humleblomstern:
binaem:
zmurfan:
zandrama: skickat - ej fått
carro83:
svealinnea:
Enid:
teres;
Humle:
nemos mamma: skickat - ej fått
Mammatess:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?