Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av stinen
letw83 skrev:Jättefin!

Blev sugen på att sy en, då kan man ha den både nu när magen börjar va lite för stor för vanliga jackan, och sen när man bär. Det enda jag funderar på är den där halsdelen, rent spontant skulle jag gissa att det är två framstycken, dels en som ser ut som en vanlig jacka med dragkedja och dels omlottdelen där, men det går ju inte, för då skulle den ju inte passa när man är gravid :hmm: Får klura lite fort så man hinner sy den medan man har magen kvar :)
När jag sydde min gjorde jag framstycket kort under omlott delen, bara till precis ovanpå brösten, sen får omlottet täcka resten och barnet ska ju få plats under också. Min blev lite för kort tycker jag bara, speciellt nu med magen.Dragkedjan i ryggen är ändå 75cm, men jag rundade till omlott delen fram. Sen behöver den nog fodras, endast polar fleece känns som en kofta ungefär.
Av letw83
stinen skrev:
letw83 skrev:Jättefin!

Blev sugen på att sy en, då kan man ha den både nu när magen börjar va lite för stor för vanliga jackan, och sen när man bär. Det enda jag funderar på är den där halsdelen, rent spontant skulle jag gissa att det är två framstycken, dels en som ser ut som en vanlig jacka med dragkedja och dels omlottdelen där, men det går ju inte, för då skulle den ju inte passa när man är gravid :hmm: Får klura lite fort så man hinner sy den medan man har magen kvar :)
När jag sydde min gjorde jag framstycket kort under omlott delen, bara till precis ovanpå brösten, sen får omlottet täcka resten och barnet ska ju få plats under också. Min blev lite för kort tycker jag bara, speciellt nu med magen.Dragkedjan i ryggen är ändå 75cm, men jag rundade till omlott delen fram. Sen behöver den nog fodras, endast polar fleece känns som en kofta ungefär.
Jo jag funderade oxå på att göra så, blir bra sen oxå med dubbelt ovanpå brösten, när det är kallt. Jag tänkte nog göra min i ull faktiskt, och så fodra med nåt så det inte blir så stickigt. Möjligen gör jag halsdelen i fleece eller nåt annat för att det inte ska stickas mot bebisen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?