Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
Ok hoppas någon kan hjälpa mig..

Jag letar efter typ glas-spiraler som man kan dekorera och sedan hänga i fönstret. Behöver dock inte vara spiraler...vill mest ha nåt av glas :D
Några tips?
Av Sofie
Spiraler vet jag inte? Men jag kommer att tänka på såna små blyinfattade rutor som man kan måla med glasfärg och hänga upp i fönstret. Kan det vara något? Ska se om jag kan hitta ngn bild.
Av Sofie
Det första jag hittade var på arken.se
Men jag menar sån man målar själv.
Bild
Av Sofie
Fattar inte riktigt vad du vill ha :lol:
Jag tänker prismor?
Eller sånt här från panduro som man kan måla på?
Bild
Bild
Av MammaTess
Alltså så här är det; på mitt jobb ( svenska kyrkan) får varje barn som döps i församligen en glasspiral med sitt namn och dopdatum på. Dessa hängs upp på ett metallträd tills det töms var 6 månad då dopfamiljerna kommer och hämtar dem.

MEN..nu är spiralerna slut, hos oss och hos de vi köpte dem ifrån så jag måste hitta någon liknande typ snart ! :D
Av Sofie
MammaTess skrev:Alltså så här är det; på mitt jobb ( svenska kyrkan) får varje barn som döps i församligen en glasspiral med sitt namn och dopdatum på. Dessa hängs upp på ett metallträd tills det töms var 6 månad då dopfamiljerna kommer och hämtar dem.

MEN..nu är spiralerna slut, hos oss och hos de vi köpte dem ifrån så jag måste hitta någon liknande typ snart ! :D
Jaha, ska du skriva på dem!

Men funkar inte de runda då, från panduro??
Bara för att det varit spiraler innan behöver det väl inte vara det jämt?

Du har inte en bild på en spiral som du kan visa så jag vet vad du letar efter? En spiral kan ju se ut på så många sätt, liksom :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?