Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Miltonia
Ja, jag kan helt enkelt inte släppa idén på en regnbågssjal... Men jag vet inte vilken jag ska välja. Den snyggaste jag hittat bild på är en Girasol Earthy Rainbow :love: - någon som har en sådan? Är den lika snygg i verkligheten som på bild? Hur är den (ja, eller Girasol generellt) att bära i? Vad har ni annars för regnbågsfavoriter?
Av sjaltokan
Tyvärr har jag hört att earthy rainbow är ganska stel det är en katiwrap och inte girasol fast det är nästan samma sak :hellu:

Snyggaste regnbågarna enligt mig:
Girasolerna:
Bild

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av mari_tres
Min ER är inte stel och jag kan inte minnas att den har varit det heller :hmm:
Användarens profilbild
Av Sanna81
Jag gillar min Lana Solara, förutom att den är för kort för att kunna knyta något annat än en ryggsäck eller ett höftkryss.

Bild
Av Miltonia
thowida skrev:Tyvärr har jag hört att earthy rainbow är ganska stel det är en katiwrap och inte girasol fast det är nästan samma sak :hellu:
Aha, det förklarar en del när det gäller sökfrövirring. Tror jag trodde det var en Girasol eftersom jag hittade den på någon sida som hette något med girasol... Hm. Stel låter inget bra. Är Girasol mjukare då?

Vad heter sjalen som är på bild nr 2? Den var väldigt fin. :)

Och den där symphou (eller vad 17 den nu heter :hmm: ) har jag ju klämt och spanat på i över ett år. Men helst vill jag ha lite bredare ränder. Tror jag. :hmm:
Av Miltonia
Sanna81 skrev:Jag gillar min Lana Solara, förutom att den är för kort för att kunna knyta något annat än en ryggsäck eller ett höftkryss.

Bild
Åh, vilken fin! :love:
Men vad är det för material i den? Tänker lana=ull?
Av Miltonia
mari_tres skrev:Min ER är inte stel och jag kan inte minnas att den har varit det heller :hmm:
Å, så du har en! Som inte är stel. :) Låter ju lovande!
Är du nöjd med den?
Av sjaltokan
Miltonia skrev: Vad heter sjalen som är på bild nr 2? Den var väldigt fin. :)

Och den där symphou (eller vad 17 den nu heter :hmm: ) har jag ju klämt och spanat på i över ett år. Men helst vill jag ha lite bredare ränder. Tror jag. :hmm:
de två första är limited: fire & ice och snow rainbow sista är symphou
Användarens profilbild
Av Sanna81
Miltonia skrev:
Sanna81 skrev:Jag gillar min Lana Solara, förutom att den är för kort för att kunna knyta något annat än en ryggsäck eller ett höftkryss.

Bild
Åh, vilken fin! :love:
Men vad är det för material i den? Tänker lana=ull?
Nä, det är 100% bomull.
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
thowida skrev:

Vilka fina! Hittar dock inga i sverige?!
Av sjaltokan
Ellen och jag skrev:
thowida skrev:

Nä, tyvärr finns de bara i USA 8)
Användarens profilbild
Av Sockertopp

Bild
Hur lång är den?
Solara :notes:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
thowida skrev:
Ellen och jag skrev:
thowida skrev:

Nä, tyvärr finns de bara i USA 8)
Insåg det precis.. Jag som skulle få välja ny vävd till bebis :wink:
Av sjaltokan
Sockertopp skrev:

Bild
Hur lång är den?
Solara :notes:
Jag har en 4,1 m till salu 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?