Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mymlan
Jag har också köpt glitterlim på Clas O, och på Biltema. Sen köper jag lite material när jag snubblar över det och det är billigt. Här i Lund finns Tiger och i Malmö Systrarna Grene som båda har lite pysselgrejer och billiga stora tuber med akrylfärg och pannåer, vet inte om de finns på andra ställen med men annars finns kanske liknande typ av affär? Kom hem förra veckan med olika paljetter och glitterpiprensare mm. Sen har jag köpt billig storpack med färgade papper både i vanlig leksaksaffär o på Netto. Netto har även haft glitterlim, figurstansar och billigt scrapmaterial mm. Presentsnöre på stor rulle är också kul och silkespapper. Serpentiner köpte vi nyligen och T trodde det var pysselmaterial så han fick några :lol: . Panduros outlet finns för den som råkar ha vägarna förbi Malmö.
Kom på mer - Lagerhouse har haft mönstrad tejp har jag för mig. Tejp går åt en hel del härhemma, både vanlig och mönstrad. Och billiga små klistermärken i mängd. Vi har inte kommit till ngt 3D-byggarstadie ännu utan det är mer klistra saker på papper och klippa som gäller.
Användarens profilbild
Av miom
Tass
Limpistol är populärt här :tumup:
glitter måste jag köpa.
Kottar plocka.
Användarens profilbild
Av Cayenne
Här pysslar barnen med vad som finns. 8-åringen pysslade ihop en flöjt häromdagen av papper, toarullar och en tom tejprulle. Hon använde sig även av tejp.

Jag tycker att man kommer jättelångt med toarullar, en skokartong, äggkartonger och lite färgpennor.

Till jul kan det vara kul med silkespapper och lite rött o grönt papper/kartong.

Limpistol använder vi till lite av varje här, men inte så mycket till pyssel.

Glitterlim är kul ett tag - för mamman :hide:
Användarens profilbild
Av mymlan
Men limpistol, hur stora är barnen då som får använda den? Limmet blir jättevarmt på min och skulle aldrig våga låta T använda den.
Användarens profilbild
Av ZaZi
mymlan skrev:Men limpistol, hur stora är barnen då som får använda den? Limmet blir jättevarmt på min och skulle aldrig våga låta T använda den.
S (5,5 år) får absolut inte använda limpistolen, den sköter jag. :)
Användarens profilbild
Av Cayenne
herilane skrev:Vad är det som är så grejt med limpistol?
Man kan limma allt från pepparkakshus (nä, vi äter dem inte) till trasiga leksaker eller flirtkulor eller sten....
Användarens profilbild
Av mymlan
ZaZi skrev:
mymlan skrev:Men limpistol, hur stora är barnen då som får använda den? Limmet blir jättevarmt på min och skulle aldrig våga låta T använda den.
S (5,5 år) får absolut inte använda limpistolen, den sköter jag. :)
Aha, jag tänkte bara på saker de använde själva. T blir så arg om jag har ngt som han inte får använda själv så jag undviker att använda den. Jag VET hur man gör, kommer det ilsket. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?