Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Sagas mamma skrev:
ellla skrev:
Sagas mamma skrev:
Amiechan skrev:
Sagas mamma skrev:Tassar och undrar hur ni gör smällkarameller? Var hittar man det som smällar?
Ledsen, men jag har ännu inte träffat en svensk som gör smällande smällkarameller. ;-) De görs bara för utseendet. 8) Maken lade visst godis i dem som barn och tömde dem på julgransplundringen.
:roll: :wink: Jaha, okejdå! När jag var barn kunne man köpa såna till smällpistoler och ha i.
Man kan hai sånna är drag-smällare!
Var hittar man såna?
Tex Buttericks, eller hyllan med skämtartiklar i större varuhus.
Av tumbler
Fryle skrev:
Sagas mamma skrev:
ellla skrev:
Sagas mamma skrev:
Amiechan skrev:
Sagas mamma skrev:Tassar och undrar hur ni gör smällkarameller? Var hittar man det som smällar?
Ledsen, men jag har ännu inte träffat en svensk som gör smällande smällkarameller. ;-) De görs bara för utseendet. 8) Maken lade visst godis i dem som barn och tömde dem på julgransplundringen.
:roll: :wink: Jaha, okejdå! När jag var barn kunne man köpa såna till smällpistoler och ha i.
Man kan hai sånna är drag-smällare!
Var hittar man såna?
Tex Buttericks, eller hyllan med skämtartiklar i större varuhus.
:notes: Tack
Krympplast kan man göra mycket med! Julklappsetiketter, julgranshängen, rita tomtar och klipp ut och gör hål och gör till ett halssmycke att trä på ett halsband eller liknande!
Man ritar på en tunn pappersliknande plastbit, klipper om man vill, gör hål, sedan ska plastbiten in i ugnen och krymper där till ungefär halva sin storlek och blir tjockt och hårt på ett par minuter. Jättehäftigt tycker jag!

Här finns en beskrivning med bilder: http://annaspysselblogg.wordpress.com/c ... julpyssel/

Bild
Bild
Bild
Bild
Rulla bivaxljus. Det går fort och är ganska lätt. Det svåraste är att klippa till bivaxet, men man kan göra helt raka ljus och då är det bara att peta fast vekegarnet och rulla. Finns vaxplattor i förpackningar på panduro, men dom kostar en del så det beror ju på vad det finns för budget.
Kanske sockerbitslyktor?

På en rundel av papp som man slår in i aluminiumfolie (c:a 12-15 cm i diameter är lagom) så sätter man sockerbitar doppade i kristyr i rad. När en rad är gjord så tar man nästa lager så det blir som en skorsten/mur.
Resultatet blir en "igloo" som man kan ha värmeljus i, och det blir ett jättefint sken av dem.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?