Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag var med på Mönsterarkivets julpynts-swap förra året och gillade det jättemycket.
Tyvärr missade jag anmälningen till årets omgång... :(

... men kanske finns det fler än jag som vill byta pynt nu inför jul? :D

Tänkter mig lite samma upplägg som mönsterarkivets byte, att man pysslar flera pynt och också får tillbaka flera olika pynt från de andra i bytesgruppen.
Inget avancerat eller påkostat pyntpyssel, men fint och välpysslat!
(har skrivit mer utförligt på min blogg)

Finns det intresse för ett sånt byte? :D
Trulsamin skrev:Det finns redan ett sånt byte på G här på sjalbarn, anmälning går ut 23e november... ska leta reda på tråden åt dig...
Jo, jag har sett den tråden! :D
Har varit med på det tidigare ngt år, och det var jätteroligt, både att plocka ihop ett paket och skicka och att få paket, men jag känner inte att jag kommer att fixa att få ihop ett så pass bra och komplett paket med både ngt pysslat, present och ätbart just nu som jag skulle vilja men vill gärna ändå gärna byta julpynt - därav detta lite förenklade byte begränsat till några julpynt endast! :D
Jaa!! Så roligt att vi ser ut att kanske bli några stycken!! :app:

Ni som är med på det kan ju antingen PMa mig här med namn och adress eller maila mig på den där adressen som står med i blogginlägget så sätter jag ihop en lista ngn gång under veckan (vågar mig inte på att lova en exakt dag)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?