Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
Vi bor i hyreslägenhet och barnens rum har vita flammiga väggar som vi vill piffa upp utan att behöva måla / tapetsera om. inredningen går i sago tema, tänk Tingeling och feernas hemlighet men vad ska jag göra för kul på väggarna, alla väggar är betongväggar dessutom.

plz ge mej tips, min inspiration är nere på noll och jag vill ha allt klart till nästa helg
(gärna så billiga grejer som möjligt)

såhär långt har jag hunnit

Bild

Hyllorna ovanför sängarna och skötborde kommer målas gröna som lampan typ
Senast redigerad av lilla trasdockan den fre nov 19, 2010 09:46, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av pumpkin
Ni skulle kunna köpa väggdekorer och sätta på väggen eller spänna upp olika tyger på spännramar och sätta upp. Eller köpa målarduk och akrylfärg och måla tillsammans med barnen.
Av lilla trasdockan
corona: oj så fina men hjälp vilket pris :( inget för våra plånböcker tyvär. får försöka måla istället på papper å sätta upp.
Användarens profilbild
Av Plinga
Vi köpte dyra och jättefina väggdekorer på en tapetaffär. V möblerade och skulle flytta en, den tog med sig tapeten..... :(
Jag skulle satsa på tyg, spänna upp tyg en ram tex. Då är det ju lätt att byta när man vill förnya!
Av lilla trasdockan
man kanske kunde göra, hmm va heter de nu då?, lapptäcke typ fast ändå inte, men tygbitar som blir typ ett träd eller nå å sen spänna upp.

wiee nu börjar inspirationen komma tillbaka. tur att sb finns
Av lilla trasdockan
little_me: jo de va fint men nog för plottrigt att ha på väggen. försöker få känslan av att man är liten som en fe när man går in i rummet
Av lilla trasdockan
tnkte precis lägga in bilder på ungarnas rum :D
de va super fint. men frågan e vad man ska gör av de, har köpt tyg till gardinkappor som ska sys i helgen iaf
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?