Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har stickat ett par mycket lustiga blöjbyxor till Arvid.
Det blev verkligen inte som min inre bild av dem var!
Bild

Lite Pippi-tokiga sådär. Halvvägs på benen insåg jag två saker. De är fula och de kommer aldrig att bli klara innan Arvid vuxit ur dem om jag inte gör mudd och avmaskade på stubben.

Fast barnet är ju glatt och de är väldigt mjuka och fina. Fast volangen vid knäna... Den är ju synnerligen specciell!
Bild

Edit 26/11
Nu är det utav knävolang!
Bild
Bättre va?
Senast redigerad av ellla den fre nov 26, 2010 23:30, redigerad totalt 1 gånger.
Tycker de funkar! :tumup: Lite gammaldags mamelucker så där...fast i roligare färger än laxrosa. :wink: :lol:

Vad är det för fint mjukt garn du använt? :D
solängel skrev:PinkGreens merinoull, färgat med karamellfärg *svarar i elllas ställe*
Ohhh kan man färga med karamellfärg? :D Fastnar det verkligen? Vad har man för betmedel? *nyfiken* :mrgreen:
Smultronbarn skrev:
solängel skrev:PinkGreens merinoull, färgat med karamellfärg *svarar i elllas ställe*
Ohhh kan man färga med karamellfärg? :D Fastnar det verkligen? Vad har man för betmedel? *nyfiken* :mrgreen:
Em matsked ättika per 100 gram garn tror jag det ska vara, fast jag brukar nog ta lite mer. Fint blir det, och jag vet att det finns en massa bloggat om det, har inte tid att söka nu bara. Finns länkat från sb iaf, tror sticksnacktråden är ett hett tips :tumup:
solängel skrev:
Smultronbarn skrev:
Em matsked ättika per 100 gram garn tror jag det ska vara, fast jag brukar nog ta lite mer. Fint blir det, och jag vet att det finns en massa bloggat om det, har inte tid att söka nu bara. Finns länkat från sb iaf, tror sticksnacktråden är ett hett tips :tumup:
kolla här: http://stickmonster.bloggagratis.se/200 ... amellfarg/
eller här:http://litetnystan.blogs.com/stickat/frgat/
Aha! Tack så mycket! :tumup: Ska gå in å läsa där. SB är fantastiskt - man lär sig alltid nya saker här! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?