Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lolo22
:D Japp idag efter mannens jobb kommer den hem, min Beco Gemini! Måste ju såklart prova den direkt, dock har jag ingen bebis att bära i den än :wink: Men snart så!

Ni som har beco gemini, vad tkr ni om den?
Användarens profilbild
Av Lindajv
Jag tycker om den. Det har hitills varit det enda som fallit min bebis på läppen. Han har korta´ben och en ovilja att dela på benen. Har testat Beco 4th, Beco butterfly 2, BB-tai och Minimundus trikåsjal med honom innan vi hittade något som fungerade smidigt. Jag gillar att man inte behöver använda någon spädbarnsinsats och att huvudstödet är så smidigt för en liten. Jag gillar inte stropparna som man fäster huvudstödet med, de känns hårda mot bebis och hamnar i vägen ibland. När får du testa din?
Av lolo22
Lindajv skrev:Jag tycker om den. Det har hitills varit det enda som fallit min bebis på läppen. Han har korta´ben och en ovilja att dela på benen. Har testat Beco 4th, Beco butterfly 2, BB-tai och Minimundus trikåsjal med honom innan vi hittade något som fungerade smidigt. Jag gillar att man inte behöver använda någon spädbarnsinsats och att huvudstödet är så smidigt för en liten. Jag gillar inte stropparna som man fäster huvudstödet med, de känns hårda mot bebis och hamnar i vägen ibland. När får du testa din?
Åh vad kul med en som testat och är nöjd :) Jag får testa min i januari. Åh en BB-tai har jag också, får se vilket min lill* gillar bäst sen då. Oj vad ni fått prova er fram, skönt att ni hittat nåt som funkar äntligen!
Användarens profilbild
Av Lindajv
lolo22 skrev:
Lindajv skrev:Jag tycker om den. Det har hitills varit det enda som fallit min bebis på läppen. Han har korta´ben och en ovilja att dela på benen. Har testat Beco 4th, Beco butterfly 2, BB-tai och Minimundus trikåsjal med honom innan vi hittade något som fungerade smidigt. Jag gillar att man inte behöver använda någon spädbarnsinsats och att huvudstödet är så smidigt för en liten. Jag gillar inte stropparna som man fäster huvudstödet med, de känns hårda mot bebis och hamnar i vägen ibland. När får du testa din?
Åh vad kul med en som testat och är nöjd :) Jag får testa min i januari. Åh en BB-tai har jag också, får se vilket min lill* gillar bäst sen då. Oj vad ni fått prova er fram, skönt att ni hittat nåt som funkar äntligen!
Hoppas att ni ska trivas med er! Jag tror min lilla kommer trivas med mina andra bärdon när han vuxit till sig lite. Dock är jag överlycklig över att Gemini fungerar, då han även vägrar vagn.
Av lolo22
Lindajv skrev:
lolo22 skrev:
Hoppas att ni ska trivas med er! Jag tror min lilla kommer trivas med mina andra bärdon när han vuxit till sig lite. Dock är jag överlycklig över att Gemini fungerar, då han även vägrar vagn.
Oj det förstår jag, en bestämd liten kille du verkar ha :) Min son vägrade typ allt utom att vara i famnen eller vagnen, så vi får väl se hur det blir denna gången.. Hoppas den gillar både sjal och becon, men det kanske är en önskedröm :wink:
Användarens profilbild
Av Lindajv
[Oj det förstår jag, en bestämd liten kille du verkar ha :) Min son vägrade typ allt utom att vara i famnen eller vagnen, så vi får väl se hur det blir denna gången.. Hoppas den gillar både sjal och becon, men det kanske är en önskedröm :wink:[/quote]

Du verkar också ha erfarenhet av bestämda barn :wink: Tur att det gick med vagn då! Jag hade lite panik där ett tag när famnen var det enda som dög, helst ammandes. Blev lite smått jobbigt att amma med ena armen och köra vagnen med storebror med den andra. Jag testade till och med min gamla babybjörn, som jag får ont i ryggen av omgående, i hopp om att han kanske ville ha benen mer rakt. Han ville liksom bara ligga i amningsposition och vagga fick jag ju inte till. Hur gammal är din son?
Av lolo22
Lindajv skrev:[Oj det förstår jag, en bestämd liten kille du verkar ha :) Min son vägrade typ allt utom att vara i famnen eller vagnen, så vi får väl se hur det blir denna gången.. Hoppas den gillar både sjal och becon, men det kanske är en önskedröm :wink:

Du verkar också ha erfarenhet av bestämda barn :wink: Tur att det gick med vagn då! Jag hade lite panik där ett tag när famnen var det enda som dög, helst ammandes. Blev lite smått jobbigt att amma med ena armen och köra vagnen med storebror med den andra. Jag testade till och med min gamla babybjörn, som jag får ont i ryggen av omgående, i hopp om att han kanske ville ha benen mer rakt. Han ville liksom bara ligga i amningsposition och vagga fick jag ju inte till. Hur gammal är din son?[/quote]

Oj jaa det låter väldigt jobbigt att amma och köra vagn samtidigt :lol: Jag har också en bb som jag får superont i ryggen av, hoppas inte jag behöver testa den.. Nej vagga verkar klurigt att få till, det är ju många som skriver att de har haft svårt med det. Jag kan inte knyta alls än, så det blir väl en utmaning sen.. Min son är 3 år och 1 månad lite drygt, hur gammal är din stora?
Användarens profilbild
Av Lindajv
Jag har två större. En pojke som blev sju samma dag som minstingen kom och en pojke som blev två nu i oktober. Så tre pojkar har jag.

Vad har du för trikåsjal då? Trikåsjal kommer du säkert få till fort tror jag. Vagga verkar ju vara svårt för många, men kanske går det bra för dig?! Min lilla satt ju jättefint i grodposition tyckte jag, men han trivdes inte. Jag upplever honom som lite stel och ovillig, men det blir bara bättre på den fronten. Funderar på att testa vävd sjal med honom. Det har jag aldrig gjort förut. Mina barn är små knubbisar, så förutom att inte trivas i trikån så har min lille blivit lite tung för den. Han är tre månader och väger 7, 2 kg redan trots att han kom nästan fyra veckor tidigt.
Av lolo22
Lindajv skrev:Jag har två större. En pojke som blev sju samma dag som minstingen kom och en pojke som blev två nu i oktober. Så tre pojkar har jag.

Vad har du för trikåsjal då? Trikåsjal kommer du säkert få till fort tror jag. Vagga verkar ju vara svårt för många, men kanske går det bra för dig?! Min lilla satt ju jättefint i grodposition tyckte jag, men han trivdes inte. Jag upplever honom som lite stel och ovillig, men det blir bara bättre på den fronten. Funderar på att testa vävd sjal med honom. Det har jag aldrig gjort förut. Mina barn är små knubbisar, så förutom att inte trivas i trikån så har min lille blivit lite tung för den. Han är tre månader och väger 7, 2 kg redan trots att han kom nästan fyra veckor tidigt.
Oj det var inte dåligt vilken stor liten kille du har, skönt att han har växt så bra fast han kom för tidigt! Min Wille väger bara 11 kilo lite drygt, och han är ju tre år. Vad mysigt med tre gossar :love: Jaa vävd sjal kan ju säkert vara en bra idé till din kille, då får du ju dessutom köpa en till sjal :app:
Användarens profilbild
Av Lindajv
Oj det var inte dåligt vilken stor liten kille du har, skönt att han har växt så bra fast han kom för tidigt! Min Wille väger bara 11 kilo lite drygt, och han är ju tre år. Vad mysigt med tre gossar :love: Jaa vävd sjal kan ju säkert vara en bra idé till din kille, då får du ju dessutom köpa en till sjal :app:[/quote]

Nä, tung liten kille och han är ju den som varit minst. Min mellangosse som blev två vägde 15, 7 sist och han är inte ens särskilt lång. Hur de kan bli så tunga fattar jag inte riktigt :whut: Jag måste nog köpa en vävd. Har du burit i det någon gång? Vet inte riktigt vad jag ska köpa. Det finns ju så många fina :love:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?