Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Paul skrev:Åh, vad fin!Tack vad snällt! Jag borde kanske göra det![]()
Du kan inte tänka dig att sy några och sälja i butiken?
mammagumman skrev:Ja, gör det! Då köper jag nog en om de inte skulle vara allt för dyra.Paul skrev:Åh, vad fin!Tack vad snällt! Jag borde kanske göra det![]()
knutis skrev:WOWJag trodde det inspirationsbild du hittat på nätet först, å då tänkte jag att en sån skulle jag också vilja köpa....
Men det var ju helt fantastiskt fin.
mammagumman skrev:Paul skrev:Åh, vad fin!Tack vad snällt! Jag borde kanske göra det![]()
Nemone skrev:mammagumman skrev:Paul skrev:Åh, vad fin!Tack vad snällt! Jag borde kanske göra det![]()
Jag köper en direkt! toppen-julklapp!
Paul skrev:Ojojojoj! Jag ska se vad jag hinner med. Nu ska jag försöka sy några dockor först. Ni kan ju börja med att prissätta varanNemone skrev:mammagumman skrev:Paul skrev:Åh, vad fin!Tack vad snällt! Jag borde kanske göra det![]()
mammagumman skrev:Paul skrev:Ojojojoj! Jag ska se vad jag hinner med. Nu ska jag försöka sy några dockor först. Ni kan ju börja med att prissätta varanNemone skrev:mammagumman skrev:Paul skrev:Åh, vad fin!Tack vad snällt! Jag borde kanske göra det![]()
Dvs hur mycket är ni beredda att betala för en dock-MT? Det är en uppriktig undran.
Paul skrev:Nej. Det tycker jag är ok! Ska leta i gömmorna efter bra tyger. Det blir svarta band som förut. Färgade paneler och applikationer med hjärtan som på bilden.mammagumman skrev:Paul skrev:Ojojojoj! Jag ska se vad jag hinner med. Nu ska jag försöka sy några dockor först. Ni kan ju börja med att prissätta varanNemone skrev:mammagumman skrev:Paul skrev:Åh, vad fin!Tack vad snällt! Jag borde kanske göra det![]()
Dvs hur mycket är ni beredda att betala för en dock-MT? Det är en uppriktig undran.
Hmm.. Vet inte om det är snålt, men 200 kr skulle kännas okej. Är rätt fattig så mer skulle jag nog inte ha råd med.Men jag har ingen koll på vad handsydda grejer brukar kosta eller hur lång tid de tar att göra samt vad tyg kostar o.s.v?
mammagumman skrev:Paul skrev:Nej. Det tycker jag är ok! Ska leta i gömmorna efter bra tyger. Det blir svarta band som förut. Färgade paneler och applikationer med hjärtan som på bilden.mammagumman skrev:Paul skrev:Ojojojoj! Jag ska se vad jag hinner med. Nu ska jag försöka sy några dockor först. Ni kan ju börja med att prissätta varanNemone skrev:mammagumman skrev:Paul skrev:Åh, vad fin!Tack vad snällt! Jag borde kanske göra det![]()
Hmm.. Vet inte om det är snålt, men 200 kr skulle kännas okej. Är rätt fattig så mer skulle jag nog inte ha råd med.Men jag har ingen koll på vad handsydda grejer brukar kosta eller hur lång tid de tar att göra samt vad tyg kostar o.s.v?
mammagumman skrev:Rött hjärta med gul ryggplatta!Paul skrev:Nej. Det tycker jag är ok! Ska leta i gömmorna efter bra tyger. Det blir svarta band som förut. Färgade paneler och applikationer med hjärtan som på bilden.mammagumman skrev:Paul skrev:Ojojojoj! Jag ska se vad jag hinner med. Nu ska jag försöka sy några dockor först. Ni kan ju börja med att prissätta varanNemone skrev:mammagumman skrev:Paul skrev:Åh, vad fin!Tack vad snällt! Jag borde kanske göra det![]()
mammagumman skrev:Nu har jag sytt inte mindre än fyra stycken! Fotar och lägger ut dom imorgon men i en annan tråd eftersom jag inte får sälja mig härÅh, vad kul!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?