Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Är det någon som är intresserad av julpysselbyte? För något år sedan hade vi ett mysigt byte (kanske har det varit fler år). Man bytte en pysslad sak (valfri teknik)+ lite pysselmaterial + något ätbart (som kan var köpt).
Inga stora saker men en mysig present så där till jul, är det någon som skulle vara intresserad av det?

Jag tänker att det pysslade inte behöver vara något stort utan det skall vara roligt och överkomligt. Pysselmaterial är allt man kan använda att pyssla med, endast fantasin sätter gränser; garn, tyg, papper, mosaik, glas, pärlor, dekorationer, spetsar, färg, material till ljus eller tvåltillverkning osv.osv.

Anmälan före 23/11 så skickar jag ut era byteskompisar den 24/11 så har vi en månad på oss, blir det bra?
Skicka ett pm till mig och anmäl dig även här i tråden. Skriv gärna något om dig själv såsom favoritfärger, vad du helst pysslar med, kön och ålder på barn, ev allergier, kaffe eller te? osv.
Senast redigerad av AnKa den tor nov 25, 2010 12:16, redigerad totalt 4 gång.
Användarens profilbild
Av binaem
Älskade förra bytet så jag är på
Användarens profilbild
Av namera
Ms Morrison skrev:Det låter kul, men vad ska räknas som pysselmaterial?
Undrar också. Jag vill, som sagt, vara med men det enda jag är hyfsat bra på i pysselväg är broderi.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Förra året skrev vi väl en lista med lite kort om vad man gillar att pyssla med, favortifärger, allergier osv

Då fick jag ett jättefint virkat halsband och garn har jag för mig :hmm:
Användarens profilbild
Av AnKa
Som pysselmaterial räknar jag sådant som man kan använda till att pyssla av; papper, tyg, garn, glas, pärlor, dekorationer, band, material för ljus eller tvåltillverkning, mosaik, lera, färg osv,osv
men även sådant som mönster eller arbetsbeskrivningar.

Det finns ju massor med pyssel och jag har troligen missat massor, bara fantasin sätter gränser :wink:
Förra gången så berättade vi lite om oss själva vad, vill gillade och vad vi helst pysslade med men för egen del skulle jag lika gärna bli överaskad och utmanad med något jag inte provat innan.
Av Smultronbarn
Åh, det här låter kul! :D

Förra årets julpysselbyte var ju mycket lyckat! Fast minns inte att jag varken fick eller gjorde några ätbara saker, men det kanske var typ valfritt, minns inte... Men det låter som bra förslag i TS! :tumup:

Så hur mycket ska man göra och ungefär vad blir ni glada för i pysselväg? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av tweed
Låter kul, men fixar man det med en nyfödd bebis... Tassar och ser vad som händer de närmsta dagarna :D
Av Smultronbarn
kvarnvik skrev:Låter kul, men fixar man det med en nyfödd bebis... Tassar och ser vad som händer de närmsta dagarna :D
Åh, grattis!!!! :vågen: (Hade missat totalt att du har en liten en hemma.)
Kanske kan du lägga pysslet på en lagom nivå för dig? Fast jag vet ju att man alltid tror man ska hinna så mycket med liten bebis hemma... :roll:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?