Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
:love:
Användarens profilbild
Av Johanna25
Jag hoppas den är skön att bära i också! Vill ha den nuuu, men det tar nog några veckor :(
Användarens profilbild
Av Johanna25
Nu har mei taien kommit och jag har hunnit använda den ett tag :D Den är väääldigt skön att bära med och till och med sambon använder den nästan dagligen :shock: Han råkade faktiskt mumla något om att han skulle gå och hämta hans Mt för nån dag sen :lol:
Så nu har jag även lyckats knäppa några bilder på den:
Bild

och en närbild!
Bild
Användarens profilbild
Av mari_tres
Johanna25 skrev:Nu har mei taien kommit och jag har hunnit använda den ett tag :D Den är väääldigt skön att bära med och till och med sambon använder den nästan dagligen :shock: Han råkade faktiskt mumla något om att han skulle gå och hämta hans Mt för nån dag sen :lol:
:fnissa:

Fint med gröna band också!
Av puh
mari_tres skrev:
Johanna25 skrev:Nu har mei taien kommit och jag har hunnit använda den ett tag :D Den är väääldigt skön att bära med och till och med sambon använder den nästan dagligen :shock: Han råkade faktiskt mumla något om att han skulle gå och hämta hans Mt för nån dag sen :lol:
:fnissa:

Fint med gröna band också!
:iagree: den var jättefin! :love:
Användarens profilbild
Av Johanna25
thowida skrev:Den var snyggare med gröna band än de röda på första bilden :love:
Tycker jag också! Eftersom hon jag köpte av syr själv så kunde jag få välja :D
Har en annan mt sen tidigare men den har fått stanna på hyllan i några veckor nu!
Användarens profilbild
Av Asia
:love:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?