Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av KattenFindus
mari_tres skrev:Ooo, fin! jag har kikat lite på fiskarna ett tag, men inte slagit till än. Tycker att de är lite ful-snygga :love:
samma här :fnissa:
eller egentligen gillar jag nog inte mönstret,
men jag är så otroligt nyfiken på Alpackaullen :loving:
Om inte annat är det väl det närmsta jag lär komma till att få en Alpacka just nu :Hahaa:

Men jag tittade lite på
http://www.birdiesroom.com/p-680-fishie ... lpaca.aspx

men jag fattar mig inte riktigt på sidan och då blir jag bara frustrerad och går i baklås.
Men alltså om jag försöker beställa, så fattar jag halvrätt om 520 och 470 är slut eller? :hmm:

Hittar inte måttbandet, funderar på hur lång min indio är, om det kan funka med en 420.
Av KattenFindus
telistant skrev:Å den ser jättefin ut :tumup: Den kan väl inte vara slut än, den har ju nte kommit ut ännu eller är alla förhandsbokade?
ingen aning :hmm:

Jag lyckas inte lägga 520 eller 470 i "cart" däremot går det med 420.
Så ska jag göra något jag inte borde och beställa (om jag lyckas) en 420?
Dumma sjalar o sjalbarn :lol: för jag har ju inget eget ansvar alls. :wink:
Av KattenFindus
MEH jag som just satt och brottades med birdiesroom och höll på att få spel för tredje gången över att jag är så pucko :evil:

Hördu shopparproffset nu ber jag om hjälp här 8)

Vilekn sida är enklast och hur tusan ska jag bestämma mig jag menar stl 6 kanske jag har mer nytta av? :hmm:
Iof trasslade jag in mig och dotter påklädda i varsin overall i 4,2 indion häromdagen. Men det blir ju en enklare mindre stabil variant.

Hur gör jag? :peacepipersmiley:
Användarens profilbild
Av mari_tres
KattenFindus skrev:Men om min Engelska är på pinsam nivå nu, är min Tyska obefintlig :whut:
Vill du ha hjälp så hojta till. Jag har samma namn på msn som här (+@hotmail.com).
Av KattenFindus
mari_tres skrev:
KattenFindus skrev:Men om min Engelska är på pinsam nivå nu, är min Tyska obefintlig :whut:
Vill du ha hjälp så hojta till. Jag har samma namn på msn som här (+@hotmail.com).
:heart:
får nog så lov till det.
Var på god väg men fastnade på förskottsbetalning. :oops:
Av KattenFindus
mari_tres skrev:
Jätte tack för hjälpen :vågen: :urule:

Nu är det gjort :shock:
Mitt första utlandsköp och fler blir det nog knappast, tur att barnen växer så sjalperioden tar slut :Hahaa:
Av sjaltokan
KattenFindus skrev: Nu är det gjort :shock:
Mitt första utlandsköp och fler blir det nog knappast, tur att barnen växer så sjalperioden tar slut :Hahaa:
Blev det en strl 6? varifrån?
Av KattenFindus
thowida skrev:
KattenFindus skrev: Nu är det gjort :shock:
Blev det en strl 6? varifrån?
Därifrån du tipsade om :lol:
Vägrade leta om jag skulle hitta fler ställen, även om det så skulle kunna gett ett bättre pris.
För då hade jag gett upp :oops:
Vilket iof hade varit billigare :floet2:

Dock billigare än en riktigt Alpacka :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?