Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag och Renee frös så jag tog en gammal filt från Indiska och totade ihop en bärkofta. Nu är den nästan färdig men jag vet inte riktigt vad jag ska göra i nederkant. Antingen bara fålla den eller så sätta på någon slags mudd, antingen en svart, ev i fleece eller en likadan röd som i ärmarna. Eller något helt annat? Vad tycker ni? :help:
Bild
Bild
Bild
Rätt usla kort men det är förbaskat svårt att ta kort på sig själv
Senast redigerad av Kajsabajsa den mån nov 15, 2010 13:45, redigerad totalt 1 gånger.
Av Sofie
Snyggt :love:
Jag hade nog bara fållat den tror jag.
Användarens profilbild
Av Monnis
Så fina ni var på sista bilden! Ser hur mysigt som helst ut och smidigt att kunna använda den även utan när du bär :D
Användarens profilbild
Av Asia
om du vill att den ska va snygg så fålla bara. om du vill stoppa blåsten från att komma in så sätter du på en svart mudd. :tumup:
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Tack för åsikter och glada tillrop :vågen:

Fryslorten vann över fåfängan så det bidde en stycke bred, svart fleecemudd längst ned. Ska bara sy i ett par knappar så är den färdig sen. Jag var på Ohlssons idag och kunde inte låta bli att köpa ett tyg i en slags ullblandning för att sy en till likadan för den blev ju så användbar. Både med och utan bäbis :tumup: Nu fryser vi i alla fall inte längre :D
Användarens profilbild
Av puppan
jättejättesnygg :love:
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Tack :oops:

Den var väldigt lätt att sy måste jag säga. Bara raksömmar :tumup: Rakt bakstycke, raka ärmar, "kantband" i samma tyg. Till nästa kofta tänkte jag använda mig av ett koftmönster från Ottobre för bakdel och ärmar. Framdelen gör jag på samma sätt som den här och sen ska det bli svarta kantband runt hela.
Användarens profilbild
Av Stark
Snygg! :love: :love:
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Så snyggt! Och praktiskt att kunna ha den utan barn och samtidigt vara snygg!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?