Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hillalilla
Har lovat att leta upp butiker i Göteborg som säljer sjalar och bra selar åt en kvinna på öppna förskolan. Hon talar inte bra svenska och ville inte köpa på internet. Så vart kan hon gå för att få hjälp att prova ut något bättre än sin babybjörn?
Av Sofie
carolinqua skrev:http://www.hamaca.se ligger på lindholmen i göteborg.
:hmm: hittar varken selar eller sjalar på sidan och det står att det inte finns någon fysisk butik?
Av Sofie
Sofie skrev:
carolinqua skrev:http://www.hamaca.se ligger på lindholmen i göteborg.
:hmm: hittar varken selar eller sjalar på sidan och det står att det inte finns någon fysisk butik?
Nu hittade jag sjalar, under barnhängmattor.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Eden Baby har ju jättemycket, det är nog bästa butiken, annars har jag sett Ergo på Happyland på Backaplan, de har även lite bärsjalar (typ Tricotslen och någon mer).
Användarens profilbild
Av mandisg
Eden baby är väl de med störst sortiment såvitt jag vet men jag såg att en ekologiskt butik på Älvsborgsgatan i Majorna också säljer sjalar i alla fall. Jag har inte varit inne själv utan såg det när jag trampade förbi på vägen till jobbet imorse. I webbshopen har de iof bara Manduca och trikåsjal från Minimundus men men.
Användarens profilbild
Av hillalilla
Tack för alla tips!

Att det skall vara så svårt att hitta en fysisk butik förstår jag inte. Det är synd att man nästan måste vara med i "sjalsekten" redan för att hitta något vettigt att bära i. Jag tycker så synd om mammorna i min omgivning som går och får ont med sina babybjörnselar och tror att det ska vara så. :(
Användarens profilbild
Av ericah
homeinheart skrev:Mammabarn är lite utanför Göteborg i Alingsås! Lottie har många fina sjalar och hon är trevligt och snäll :D
mammabarn har ju även bärsjalskurser i både alingsås och göteborg

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?