Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

allamalla skrev:
miom skrev:3-åringen........det beror väl på om han vill lyftas, Vill han bli lyft böjer han absolut på benen. Om jag lyfter honom mot hans vilja (vilket jag tyvärr är tvungen till rätt ofta :( ) så är han som slak spagetti i hela kroppen alternativt böjer på benen för att han sparkar mig.......
Precis så är det här med. Jag tröstar mig med att det är bra träning om hon vill ägna sig åt civil olydnad när hon blir större :wink:
:lol: :tumup:
Japps, bägge två! :tumup: Är så himla praktiskt om de är lite trötta och man är ute. De liksom hoppar upp på ryggen, sätter sig nära, böjer benen och vips så känner man kanppt att man bär dem (trots att de är 4 och snart 8 år)! :-D

Kram
miom skrev:
3-åringen........det beror väl på om han vill lyftas, Vill han bli lyft böjer han absolut på benen. Om jag lyfter honom mot hans vilja (vilket jag tyvärr är tvungen till rätt ofta :( ) så är han som slak spagetti i hela kroppen alternativt böjer på benen för att han sparkar mig.......
Det låter ungefär som min treåring. :lol:
Har aldrig tänkt på det, men när jag testade så böjde han mycket riktigt på benen. Dessutom klämmer han sig fast runt min kropp som en liten apunge. :fnissa: Väldigt praktiskt när man ska knyta upp honom på ryggen.
Av Hell Cat
ellla skrev:Arvid gör inte det, eller han har inte benen helt ihop men jag behöver liksom rätta till dem. Och han sitter absolut inte fast själv!!! Han är skitfint att bära, fast han bara väger 10 kilo :roll:
:mitvit:
Alla barnen är burna, men bara Ida höll/håller upp benen helt och hållet. Erik är ganska bra på det, beroende på vem dom håller honom. David väger nästan 35 kg, honom bör vi inte runt på så mycket längre... :lol:
Idun är en liten apa. Lätt att bära, med andra ord! Slingret känner jag igen, klart de blir som ålar när de inte vill upp, men annars böjer hon forfarande på benen bra när vi ska bära.

Lille palten Unne är ju inte så stor än... men han är lätt att bära tycker jag. Återkommer :D Måste kolla hur han gör egentligen när jag lyfter upp honom, nu sover han så sött i mitt knä att det är lite dumt att väcka honom!
JennyB73 skrev:
ellla skrev:Arvid gör inte det, eller han har inte benen helt ihop men jag behöver liksom rätta till dem. Och han sitter absolut inte fast själv!!! Han är skitfint att bära, fast han bara väger 10 kilo :roll:
:mitvit:
undrar vad jag ville säga där som iphonen redigerade bort?

han är väldigt tung att bära iaf :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?