Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av carro83
Min syster är i USA som aupair och hon frågade mig här om dagen om där finns någon bra kedja eller affär som man ska välja när man ska leta sjal!
Och jag tänkte att var är bättre att fråga än här inne?? Hon jobbar numera med tre barn i ålder 2 månader, 3 år och 5 år så att kunna bära den minsta underlättar en hel del!
Bäst hade ju varit om det är ett ställe där hon kan få testa lite olika sjalar/selar!
Hon bor rätt nära Boston!
Användarens profilbild
Av Stark
carro83 skrev:Min syster är i USA som aupair och hon frågade mig här om dagen om där finns någon bra kedja eller affär som man ska välja när man ska leta sjal!
Och jag tänkte att var är bättre att fråga än här inne?? Hon jobbar numera med tre barn i ålder 2 månader, 3 år och 5 år så att kunna bära den minsta underlättar en hel del!
Bäst hade ju varit om det är ett ställe där hon kan få testa lite olika sjalar/selar!
Hon bor rätt nära Boston!
Pm:a svas. Hon bodde ju i Boston för ett tag sedan.

Sen finns ju thebabywearer.com . Där finns en del med lokala sjalbärargrupper. Det var så jag hittade min här i LV. Då kan hon ju prova lite olika. Och de har köp och sälj. Sen finns något som heter diaperswappers.com, men där har jag aldrig "varit" så jag kan inte uttala mig om vad som finns där, men viss köp och sälj ska finans.

Ananrs vet inte jag några kedjor som säljer sjalar. Kanske USA baby om den finns där hon bor. BabiesRUs säljer nog inte sjalar. Vill hon ha ringsjal tror jag dock de finns där, men helt säker är jag inte. Ringsjalar kan även finnas på Target, men jag är inte helt säker.

Om du tipsar henne om viss sjal kan hon kolla vilka som är återförsäljare för sjalen där där hon bor.
Av ninen
Jag skulle nog kolla på nätet (sjalbarn tex) för att lista ut viken sjal jag ville ha, och sen fråga google shopping.
Användarens profilbild
Av homeinheart
Det finns många bra plats i USA att händlar sjalar.
Om du vill händlar nya Granola Babies är väldigt bra, dem har några sort sjalar. Om du registrar på The Baby Wearer så kan du visar Vendors. Birdies Room är bra och dem är den Distributor i North America för Didymos Sjalar.
Pinkletinkbaby, dem har fina girasol, Några exclusive girasols.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?