Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Jag har en från Jula. Den har gått mycket och jag tycker den funkar bra. En dyrare maskin värms upp snabbare och går lite fortare. Jag tycker det är onödiga pengar.
Användarens profilbild
Av tinaw
Det skulle jag väl tro att det gör. Jag kan inte svara för om det blir bra, dock. Tyvärr är min nedpackad för omflytt av sovrum fortfarande, men nån annan kanske kan testa. Jag har iaf laminerat lite tjockare papper i den med gott resultat.
Av Rundabullar
Jag har laminerat tunnare bomullstyger i en billig från clas ohlsson. Den var inte dyr och tillräckligt bra, tyckte jag. :tumup:
Av Sofie
Har också en billig, kommer dock inte ihåg var den inköptes. Men den fungerat tiptop till papper iaf. Tror säkert det går med släta tunnare tyger utan problem :tumup:
Av liten06
Vi har också en från lidl och den fungerar bra, jag skulle nog tro att det funkar att laminera tyg i den så länge det inte är fleece eller nåt annat tjockare tyg.
lite nyfiken blir jag också på varför du ska laminera tyg? :)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Silverros skrev:Ja jag blev också nyfiken! Vad använder man laminerade tyger till? Det går inte att sy tygblöjor med hemma-laminerade va?
Nej,_det_blir_inte_en_sån_laminering_utan_de_blir_styva_och_inplastade.

Och_jag_ska_inte_göra_något_särskilt._Bara_en_allmän_pysselfundering_ :D
Användarens profilbild
Av Summer
Jag har en A3 från Kjell & Co som jag tycker är oslagbar. Den rekommendationen jag har fått är att man i alla fall ska ha en med dubbla värmevalsar för hållbart resultat. Den har dessutom variabel värmeinställning. Man kan till och med köra den kall. Den klarar också riktigt tjocka laminat.
De har dessutom precis sänkt priset på den till 300kr:
http://www.kjell.com/sortiment/kontor/l ... 3af-p19529

Sedan så är deras laminatpriser jättebra också.
Användarens profilbild
Av Fryle
Vi har en från CO som funkar till det mesta, den var inte särskilt dyr.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?