Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Oki...har jag fattat allt rätt nu??
Man får sy om antingen barnplagg eller vuxenplagg bara det är remake!?!?
Får man använda sig av liggande tygstuvar till applikationer??
Får man använda sig av mönster när man syr från vuxenkläder till barn??
Trots allt mitt första byte så vill ju att det ska bli rätt! =)
Alla funderingar är i full gång och jag tror jag bestämt mig för ungefär hur jag ska göra iaf! :)
MammaTess skrev:man får väl sy om från vad man vill bara det passar mottagaren?!
Tygstuvar självklart, mönster självklart...så fattar jag det som, och gör också :D
:tumup:
Användarens profilbild
Av teres
Jag har en pojke som är rejält stadig i kroppen, inte tjock utan bara grovt byggd hela han med stora fötter. Vi har inte minsta form av någon stil på den stackarn, han får ärva det som går av sina storassystrar (jag brukar rensa bort klänningar och sådant som är både rosa och glittrigt samtidigt), hans moster och mormor tycker det är så synd om honom att ha beg flickkläder så de brukar köpa extremt pojkigt och jag skiter i vilket och bara köper sådant jag tycker verkar fint och sitta skönt.....Klara färger är väl det enda någorlunda genomgående i barnens garderob då jag är allergisk mot pasteller.

Hoppas det är till någon hjälp?

Jag ser reglerna till bytet som fullständigt fria så länge man gör något nytt av något gammalt? Det är klart man kan behöva mönster till en del grejer, jag klarar då inte av att klippa ut alla delar till ex en tröja på frihand.
Användarens profilbild
Av Lojse
teres skrev:
Jag ser reglerna till bytet som fullständigt fria så länge man gör något nytt av något gammalt? Det är klart man kan behöva mönster till en del grejer, jag klarar då inte av att klippa ut alla delar till ex en tröja på frihand.

absolut!! :tumup: :tumup:
glada fina färger går jättebra, men helst inte pastell, neon, lila, rosa, vinröd (tyvärr... för bara några månader sen var rosa favoritfärgen... )

åt det smala hållet i kroppsform...

jag tror jag bestämt vad jag skall göra och av vad :)
Här är 110-an smal och vill vara cool. Jag vill dock inte ha några spindelmannen eller andra stora blaffiga tryck. Han har dock en ganska unisex garderob. Favoritfärger är gult, turkost och blått.
104an är rätt normal med lite putmage, han gillar det mesta. Unisex garderob där också.
74an (som drar precis 68 nu) är en riktig knubbis, så inga hårda resårer eller liknande. Unisex.
Humleblomstern skrev:Hur går det för er alla? Jag är så nyfiken!
Här går sprätten het... Och för ovanlighetens skull är ju det något positivt :lol: .
Ja, här klipps det och sys också..spännande! :D
Hi hi, glömde svara på min egen fråga... :hellu:
Storebror är ljusblond och hans garderob är i lite "smutsigare färger" typ smutsgul, skogsgrön, bränd orange, brunt, cerise osv,
Lillasyster är mer gyllenblond, så hennes garderob är i klarare färger, solgul, himmelsblå, lindblomsgrönt, klarturkos, osv
Make any sense? :mitvit:
Men faktiskt är skillnaden inte så stor dem emellan, så det spelar inte så stor roll :mrgreen:
Nååå...
Nu ska vi se här...
vad är klart, hur är klart & bilden i huvudet är klart - men! jag kan inte bestämma mig... :gaah:
Vad säger ni; vilken kombination ska jag köra på?
svart-brunt & svart-vitt
Bildeller
svart-brunt & svart-gult
Bild
?
hmm.... skumt... jag ändrade faktiskt storlek... men ni får stå ut! :lol:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?