Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av villelina
Hej! Jag har en liten undring, det är så att en bekant till mej blev intresserad av att köpa sjal när hon såg min bebina, men hon vill ha större färgmöjligheter än vad t. ex stellaris har att erbjuda, och en billigare..finns det någon annan sjal som är ungefär som bebina sjalen, själv är jag inte så kunnig på detta :oops: Hoppas någon kan hjälpa till kram kram
Användarens profilbild
Av melles mamma
det finns ingen som är lika bra och tunn men billigare, tyvärr. Men hoppedizen är ju billig och bra och finns i många färgkombinationer. Annars så är tyska e-bay ett bra ställe att fynda på :wink:
Användarens profilbild
Av villelina
Det är inte ett måste att den ska vara billigare, i första hand skulle sjalen vara tunn. Är hoppedizen tunn eller? Å så lite man vet...
Användarens profilbild
Av Helena
villelina skrev:Det är inte ett måste att den ska vara billigare, i första hand skulle sjalen vara tunn. Är hoppedizen tunn eller? Å så lite man vet...
Nej, jag tycker inte att Hoppedizen är tunn. Inte i jämförelse med de tunnare sjalarna som t ex Easycare och Bebina (förmodar jag, jag har inte provat Bebina).
Annars kanske hon kan köpa en Ella Roo eller Amazonas antigua, de är ju ännu tunnare, men de är inte riktigt lika sköna.

Ja just det, Easycare ska visst vara ungefär lika tunna som Bebina, (och ännu dyrare), finns på www.sjalar.nu, mer färgglad än Bebina-sjalarna
Användarens profilbild
Av Mia
Tycker att min Didymos Jacob är lika tunn som min easy faktiskt. Fast easyn är mjukare förstås.
Användarens profilbild
Av melles mamma
ang tunnheten så varierar det mycket mellan olika sjalar. Min stork tex var tunnare än både vår bebina och easycare. min favorit bland de riktigt tunna sjalarna är antiguan, annars så rekomenderar jag en stork eller easycare. Fina färger och KANONsjalar!
Användarens profilbild
Av Tiz
Rebozos finns ju också, ej att förglömma! Tunnare finns inte. Men de är vävda i tuskaft som Antiquan och Ella Roo. De avlastar inte riktigt lika bra men det funkar, tycker jag.
Användarens profilbild
Av villelina
Nu har vi kikat på de sjalar som ni tipsade om, jättefina var dom!! Kompisen tror på en amazonas antiqa, och så blev jag ju själv sugen på en, så himla fina färger... :)
Användarens profilbild
Av Ester
jag skulle rekommendera en storchenwiege framför en Antigua, Amazonas antigua är ju inte diagonalvävd, och jag gav upp tillslut när jag aldrig fick till det bra, en diagonalvävd smiter om och gör knytningen bättre, sen tyckte jag att antiguan skar in i axlarna....

så en storchanwiege rekommenderar jag - de är mittemellan bebinan och hoppizen
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?