Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

rithelo skrev:
zmurfan skrev:Man kan ju ställa det som en allmän fråga till alla som är med i bytet så slipper man avslöja vem man ska byta med riktigt än. :)

Jag har än så länge inte kommit på vad jag ska göra till min byteskompis ännu.
Har haft fullt sjå idag med att sy maskeradkostym till sonen som skulle vara Anakin Skywalker på Halloweenfesten i byn i kväll.
Humle skrev:Fråga på det brukar ställas frågor i bytestrådar.
Jag tänkte fråga om vilka färger eller färgställningar som skulle kännas bäst att få. Tex klara färger vs. dova färger, pastell vs neon osv.
Det är lite roligt om det jag ska göra kan matcha det som för övrigt finns i garderoben.
Eller är det kanske så att det är en väldigt blandad garderob så det inte spelar nån roll :D

En annan fråga förresten; är det så att två stycken byter med varandra eller är det ett blandat byte, tex att zmurfan gör till lojse och lojse gör till Humle som gör till mamma Tess osv?
Alternativ två skulle jag tippa på att det är. Det brukar vara så iaf på bytena här.

Jag kan svara på färger hos oss iaf. Vi gillar klara färger. Vad räknas som dova färger? Är det mörkbrunt/svart/mörkt andra färger så gillas det här med. Pasteller och neon är vi lite mer .... försiktiga med.... Mest i min lilla sons byrålåda ligger det blått/grönt/rosa och rött.
Av Enid
rithelo skrev:
zmurfan skrev:Man kan ju ställa det som en allmän fråga till alla som är med i bytet så slipper man avslöja vem man ska byta med riktigt än. :)

Jag har än så länge inte kommit på vad jag ska göra till min byteskompis ännu.
Har haft fullt sjå idag med att sy maskeradkostym till sonen som skulle vara Anakin Skywalker på Halloweenfesten i byn i kväll.
Humle skrev:Fråga på det brukar ställas frågor i bytestrådar.
Jag tänkte fråga om vilka färger eller färgställningar som skulle kännas bäst att få. Tex klara färger vs. dova färger, pastell vs neon osv.
Det är lite roligt om det jag ska göra kan matcha det som för övrigt finns i garderoben.
Eller är det kanske så att det är en väldigt blandad garderob så det inte spelar nån roll :D

En annan fråga förresten; är det så att två stycken byter med varandra eller är det ett blandat byte, tex att zmurfan gör till lojse och lojse gör till Humle som gör till mamma Tess osv?
Här passar i princip allt men jag gillar starka färger. Barnens garderob är lite "spretig" stilmässigt :wink:
quote="Humleblomstern"]
zandrama skrev:Nu har det börjat snurra här också, skulle gärna vilja syskonmatcha lite. *hmm*
Oj, syr man till alla mottagarens barn :shock: ?[/quote]

Nej, det behöver man verkligen inte, det är bara som jag känner för.
Här gillas de flesta färger men neon är inget som faller i smaken just nu! Och som sagt inte lila eller rosa!
SveaLinnea skrev:Klara starka färger uppskattas här.

En annan fråga; Är det en smalis, knubbis eller mittemellan som det skall sys till?

Här hemma är det en knubbis som inte klarar slimfit modeller.

Här hemma bor nog en mittemellan men han har en söt mage som sticker ut lite! :wink:
Av Enid
SveaLinnea skrev:Klara starka färger uppskattas här.

En annan fråga; Är det en smalis, knubbis eller mittemellan som det skall sys till?

Här hemma är det en knubbis som inte klarar slimfit modeller.
Här bor en liten knubbis och en stor smalis.
Humleblomstern skrev:
zandrama skrev:Nu har det börjat snurra här också, skulle gärna vilja syskonmatcha lite. *hmm*
Oj, syr man till alla mottagarens barn :shock: ?
Nej, man får nog välja en av ungarna - den som faller inspirationen mest i smaken :wink:
Men Zandrama har kanske lite extra kli i sy-nerven :lol:

Ang storlekar.
Här hemma är nog ungarna rätt så mittemellan, faktiskt, lagom på alla håll o kanter. :banana:
Användarens profilbild
Av Humle
det är nog rätt så spretiga garderober här också. barnen är mittimellan.
jag förväntar mig inte att få plagg till alla barnen...
Jag har grävt igenom klädpåsar och tagit fram några plagg men inte bestämt mig vad jag ska görariktigt ännu.
Attans att jag missade detta då :(
Men det ska bli kul att se vad ni gör :lol:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?