Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

MammaTess skrev:Lyckan är total, jag hittade min trådkapsel och har däremed sparat in 300 kr :vågen: :vågen: , visst kan man ta de pengarna då till att köpa fina tyger från znok? :roll:
Men det är väl inte ens en seriös fråga?! :hmm:
Det är ju en självklar slutledning! :app:
rithelo skrev:
MammaTess skrev:Lyckan är total, jag hittade min trådkapsel och har däremed sparat in 300 kr :vågen: :vågen: , visst kan man ta de pengarna då till att köpa fina tyger från znok? :roll:
Men det är väl inte ens en seriös fråga?! :hmm:
Det är ju en självklar slutledning! :app:
Visst är det! Nu ska här beställas :app:
Nu har det börjat snurra i mitt huvud också. Därmed är processen påbörjad anser jag. Det är dock inget man kan ta kort på så än får tråden vara fotolös.
Men nu undrar jag om man får ställa frågor till sin bytespartner?
Man kan ju ställa det som en allmän fråga till alla som är med i bytet så slipper man avslöja vem man ska byta med riktigt än. :)

Jag har än så länge inte kommit på vad jag ska göra till min byteskompis ännu.
Har haft fullt sjå idag med att sy maskeradkostym till sonen som skulle vara Anakin Skywalker på Halloweenfesten i byn i kväll.
little_me skrev:åhh nej! Jag missade att anmäla mig!! :cry:
kanske någon som kan tänka sej att byta med två?? har för mej det har gjorts så förr i någon bytes!?!?
carro83 skrev:
kanske någon som kan tänka sej att byta med två?? har för mej det har gjorts så förr i någon bytes!?!?
Åhh hoppas! :app:
När ska det vara klart? Slutet av denna månad? Så jag inte tar mig vatten över huvudet tänkte jag! :lol:
little_me skrev:
carro83 skrev:
När ska det vara klart? Slutet av denna månad? Så jag inte tar mig vatten över huvudet tänkte jag! :lol:
Kläderna ska skickas senast sista november...men skicka ett pm till Lojse och hör...hon som fixat allt!
zmurfan skrev:Man kan ju ställa det som en allmän fråga till alla som är med i bytet så slipper man avslöja vem man ska byta med riktigt än. :)

Jag har än så länge inte kommit på vad jag ska göra till min byteskompis ännu.
Har haft fullt sjå idag med att sy maskeradkostym till sonen som skulle vara Anakin Skywalker på Halloweenfesten i byn i kväll.
Humle skrev:Fråga på det brukar ställas frågor i bytestrådar.
Jag tänkte fråga om vilka färger eller färgställningar som skulle kännas bäst att få. Tex klara färger vs. dova färger, pastell vs neon osv.
Det är lite roligt om det jag ska göra kan matcha det som för övrigt finns i garderoben.
Eller är det kanske så att det är en väldigt blandad garderob så det inte spelar nån roll :D

En annan fråga förresten; är det så att två stycken byter med varandra eller är det ett blandat byte, tex att zmurfan gör till lojse och lojse gör till Humle som gör till mamma Tess osv?
carro83 skrev:
little_me skrev:
carro83 skrev:
Kläderna ska skickas senast sista november...men skicka ett pm till Lojse och hör...hon som fixat allt!
Trots att detta byte passar mig perfekt så måste jag inse att jag har för mkt just nu! Det var väl ödet som gjorde att jag missade anmälningen! 8)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?