Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

June skrev:Det ar det. Hade tankt 850kr. Kommer dock inte at sjalen just nu da den ar pa lastbilen pa vag till Sverige.
Jag funderar. Tycker Coffen är en av de finaste men funderar på om jag kanske ska passa på och skaffa mig en lila (som jag älskar). När du tror du att din sjal är framme?
Flaxa skrev:
June skrev:Det ar det. Hade tankt 850kr. Kommer dock inte at sjalen just nu da den ar pa lastbilen pa vag till Sverige.
Jag funderar. Tycker Coffen är en av de finaste men funderar på om jag kanske ska passa på och skaffa mig en lila (som jag älskar). När du tror du att din sjal är framme?
Om en till tva veckor skulle jag tro.
Enid skrev:Både Didymos och Ellevills sjalar är tokigt mycket skönare att bära i än de flesta andra sjalar (själv tycker jag EasyCare är ännu skönare men den finns i så få och tråkiga färger).

De avlastar bättre, de skär inte in (lika lätt, knyter man riktigt tokigt kan vilken sjal som helst skära in), man behöver inte vara lika noga med knytningen och ändå få till det skönt för både bärare och barn osv. Bra sjalar helt enkelt.
Jämför du även med Girasol då? Jag har ingen EV men när jag jämför avlastningen mellan mina Girasol och min indio så tycker jag nog att de är likvärdiga, även om indion är liksom smidigare pga hur den är vävd, får för mig att det inte blir lika mycket friktion med jacquardvävda sjalar. Nackdelen med de mönstervävda sjalarna tycker jag är att de är känsligare med lösa trådar/öglor o dyl. Så det kanske kan vara en idé att spana på en slätvävd sjal som slitsjal och en mönstervävd som speciell sjal om någon hänger med. :shifty:
Flaxa skrev:June, är din sjal 5,2 m?
Nej, den ar 4,7m.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?