Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Nån här som syr pocketbindor & behöver stuvar av PUltyg? Jag får över många halvmåneformade bitar som jag inte har användning för själv så är det nån som är intresserad säg till så samlar jag ihop lite & skickar.
Av shimzy
Shuna76 skrev:Nån här som syr pocketbindor & behöver stuvar av PUltyg? Jag får över många halvmåneformade bitar som jag inte har användning för själv så är det nån som är intresserad säg till så samlar jag ihop lite & skickar.

Du får gärna skicka hem dem till mig =)
Av annbom
Shuna76 skrev:Nån här som syr pocketbindor & behöver stuvar av PUltyg? Jag får över många halvmåneformade bitar som jag inte har användning för själv så är det nån som är intresserad säg till så samlar jag ihop lite & skickar.
Jag tär gärna några bitar när jag får mitt tyg som jag beställt :)
Användarens profilbild
Av ellla
annbom skrev:
:iagree:
Användarens profilbild
Av mimpen
ellla skrev:
annbom skrev:
:iagree:
:iagree: :lol:
Användarens profilbild
Av mimpen
mimpens skrytinlägg :)
Bild

två experiment i närbild - skarvat med flanell längst ut på vingen, hade för lite pul... Tror ni det ska funka? Det tror jag!
Bild
Tackar Jenny för den tjuuuusiga rosa flanellen!

Några bindor till...
Bild

...och några trosskydd...
Bild
Av MikaelaJL
shimzy skrev:

Du får gärna skicka hem dem till mig =)
Samma här =)
Användarens profilbild
Av mimpen
Nu får ni skärpa er och också visa bilder - inte bara mimpen ska fylla tråden med ljuvliga bindorbilder :)

Här är senaste skörden. Flanellbindor. Några trosskydd, sen bindor i M och L med dubbla lager microfiber i.
Bild

I två av bindorna har jag på prov i stället tagit ett lager zorb och ett lager bambufleece som kärna. Jag blöder ganska mycket och vill prova om det funkar bättre de värsta dagarna.

Och en prov-necessär typ i vaxduk från Ohlssons. Lyckades sy av hörnen så det blev som en botten, det är jag nöjd med.
Bild
Av Enid
Ursnygga mimpen!

En fråga till er alla: Hur många bindor/trosskydd har ni? Fast jag använt bara tyg rätt länge nu känner jag mig helt lost på hur många man behöver :lol: .
Av annbom
Enid skrev:Ursnygga mimpen!

En fråga till er alla: Hur många bindor/trosskydd har ni? Fast jag använt bara tyg rätt länge nu känner jag mig helt lost på hur många man behöver :lol: .
Eftersom jag tvättar tygblöjorna varannan dag så har jag inte så många. Tror jag har 10, men det hade inte räckt om jag skulle tvätta bara efter mens. Jag hade nog behövt det dubbla
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 54
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?