Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Mandragora skrev:
maräng skrev:Den här sidan innehåller de fulaste sjalarna hittills...! :lol: (sagt med kärlek, såklart :heart: :D )
:iagree:

Och Fenomena har verkligen gett mig huvudvärk med de där sjalarna... :Hahaa:
:Hahaa:
Och då har jag inte ens visat de "fulaste" jag hittade. Ville inte posta bilder som privatpersoner lagt upp, på hemmagjorda och så.
Av Sofie
diddeldi skrev:jag vågar inte skriva vilka jag tycker är fula eftersom jag säljer några av dem :fnissa:
Äsch då! Inte gillar kassörskan varenda pålägg, flingsort och godispåse ;-) inte butikschefen heller för den delen.
Du säljer ju för att kunderna vill köpa!
Do tell 8)
Av Clee
Emma_oh skrev:Jag har svårt för en massa mönster på sjalar men på MT får det vara hur mycket mönster som helst. Det är lite märkligt. Antar att det blir för mycket på en hel sjal :hmm:
Håller med ifall du menar själva panelen men banden får gärna vara enfärgade tycker jag. Samma med sele.
Clee skrev:
Emma_oh skrev:Jag har svårt för en massa mönster på sjalar men på MT får det vara hur mycket mönster som helst. Det är lite märkligt. Antar att det blir för mycket på en hel sjal :hmm:
Håller med ifall du menar själva panelen men banden får gärna vara enfärgade tycker jag. Samma med sele.
:iagree:
Clee skrev:
ja det var så jag menade :tumsup:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?