Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av november
snart tänkte jag mig på att bära en bebis på magen och en på ryggen. på magen tänker jag nog ha trikåsjal ett tag till. jag har en manduca som jag kanske kan testa för ryggbärning men jag har ingen erfarenhet av att bära så små på ryggen, kan sele verkligen funka? eller är det bättre med sjal så att det blir "stadigare" liksom?

när har ni börjat bära på ryggen, med vad och vilken knytning?
Användarens profilbild
Av november
Dorotea skrev:Jag började bära Benjamin på ryggen i trikåsjal när han var 2-3 veckor :tumup: i vanlig omslutet X-knytning. Fast jag hade ju ingen tvilling på framsidan. Man kanske kan sätta upp bebis A på ryggen först och sen göra nån fiffig grej med ett kryss på framsidan där man tråcklar in bebis B efteråt? :hmm:

kunde du knyta själv? jag tänker att nån måste stoppa in huvudet? :hmm: kommer ihåg att jag sett en bärbild av dig och benjamin och det såg väldigt praktiskt och mysigt ut:)
Användarens profilbild
Av Mosan
Dorotea skrev:Jag började bära Benjamin på ryggen i trikåsjal när han var 2-3 veckor :tumup: i vanlig omslutet X-knytning. Fast jag hade ju ingen tvilling på framsidan. Man kanske kan sätta upp bebis A på ryggen först och sen göra nån fiffig grej med ett kryss på framsidan där man tråcklar in bebis B efteråt? :hmm:
Såhär kanske du tänker!
http://www.youtube.com/watch?v=AQ9x3vmv ... nhS_y1M2TY
Användarens profilbild
Av november
Mosan skrev:
Såhär kanske du tänker!
http://www.youtube.com/watch?v=AQ9x3vmv ... nhS_y1M2TY
:vågen: :vågen: men läskigt att svinga upp bebis på ryggen. hur lång sjal ska manför den knytmimgem tror ni?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?