Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

mari_tres skrev:
Joxa skrev:
mari_tres skrev:
maräng skrev:Nu blir jag kanske halshuggen ;-) men de här är fula tycker jag. De ser ut som gamla bordsdukar (gäller inte bara de här två färgerna, utan alla sjalar som ser ut såhär):

Bild

Bild
Man måste faktiskt tala om vad det heter :this:

(och ja, jag gillar den här färgen också :hide: )

Däremot gillar jag inga rosa sjalar föruton EC Purpurskyoch nån enstaka Indio.
Indio Ultramarin! En sån har jag och gillar, färgen är grym, även om jag också kan känna mig lite ambivalent till Indiomönstret...
Men jösses vad olika bilder ser olika ut! Ultramarin har jag ju sett tidigare men avfärdat som enbart "blå".

Bild
Bild
Bild

Sorry OT.
Ja, den har tusen ansikten! Och sen när man får se den i verkligheten så ser den ut på ytterligare ett sätt. Det är väl lite det överraskningsmomentet som är charmen med Indios, man vet aldrig riktigt vad det är man köper. :lol:
Av Clee
Hahaa vilken rolig tråd! Håller med om flera här, t ex de där rutorna, wtf liksom. Har nog samma ickesmak som HannaGerda också, även om jag tycker den på bildexemplet är ok eftersom den är tillräckligt "grafisk" för mig, men färgställningen är nej tack.
Joxa skrev:Bild
Didy Indio Korall, huvva vilken färg!

Och på tal om gräslig färg:
Bild
Easycare Pistage. :roll: Norrsken och Taiga, kom tillbaka!

... och så alla tokrosa sjalar tex den här, Hoppe Miami (japp, jag vet att många på SB älskar dem). :hide:
Bild
Håller med om alla, tänkte precis skriva att alla rosa + rosa + cerise + rosa framkallar lite kväljningar hos mig.

Sedan får jag erkänna att jag inte är särskilt förtjust i flera av Easycare-sjalarna, t ex Eld som jag så snällt fått låna. Men värst av alla är batikfärgade sjalar med mönster, de här Wrapsody Bali osv. Kanske för att det känns lite för kliché-AP för mig. :oops:

Bild Bild

Samma med de som har stjärntecken och dylikt hokus pokus. :hide:

Håller med om snoppsjalen också. :fnissa: Hur tänkte de...

MEN: Didymos Pfau (påfågeln) är en av de snyggaste sjalarna jag sett! :mrgreen: Tror det är retrostuket på den (var väl en av de första Didymos-sjalarna egentligen) och att jag gillar paisleymönstrat och Liberty-mönster. Får alltså ta tillbaka att jag och Thowida har samma smak. 8)
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:
liten06 skrev::hide:

Bild
Vatanai vaddennuheter skulle jag inte vilja ha...
Naglikti i är snygg om man jämför med kompisen Bild
Bild
Nu får ni ge er! :siishah: Vataniai är fin och otroligt mysig sjal :loving: :wink:

den här håller jag med Thowida om att den inte är så vacker 8)
Bild

Och ja tex Hoppe Miami är ingen favorit, ingen sjal jag skulle skaffa...
Är det någon sjal jag tycker ser ut som en bordsduk så är det Hoppe Lille:

Bild

Havannan tycker jag är jättesnygg men den kommer jag nog aldrig köpa för Olle tycker den är superful också :(

Ellevill Karma tycker jag ofta är ful också, speciellt den här (karma delight):

Bild

För mig är det kalsong på 14-årig kille på badhuset med kalsongerna under badbyxan - varning
tyvärr för jag tycker det våffelrutiga är supernajs egentligen men den där randen huu.. på de andra karma så är det väl mer ok men fortfarande fult med randen som har något slags paislymönster på sig.
Men hallå... stopp och belägg :hopmad: didy Gecko är min önskesjal :heart: :heart: :heart:
och den med noter var oxå fin...

Tur att smaken är som baken delad :rumpdansen:
Användarens profilbild
Av Emma_oh
Jag gissar på att det är flera som hittar inspiration till nya sjalar i den här tråden än i porrsurfartråden :wink: :lol:

Det finns ett par här i som jag tycker är riktigt snygga men även några som jag inte skulle ta emot ens om jag fick betalt, de stormönstrade tex.

Jag är inte så förtjust i sjalar med fransar måste jag erkänna.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?