Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
KaIi skrev:
kvarnvik skrev:Ensam hemma och barnet har just somnat, äntligen. Nu tänkte jag ta tag i min bärponcho igen, den har legat nere ett tag på grund av alla uppgifter i slöjdkursen, men ikväll orkar jag inte tänka på nåt sånt, så nu blir det stickning med tjocka stickor en stund innan läggdags :lol:
Har du möjligtvis ett mönster?
Är sugen på en bärponcho jag också. :D
Nej, tyvärr. Jag använder det här mönstret som bas och freestylar vilt :lol: http://garnstudio.com/lang/se/visoppskr ... 20&lang=se Fast jag har börjat om uppifrån efter att ha börjat nerifrån först. Jag har just stickat in en lös tråd för öppningen och testökat för "påsen". Får se hur det blir, om jag måste repa upp och göra på nåt annat sätt eller om det funkar som jag har tänkt. Jag har tänkt att göra ärmhål i sidorna också, känns praktiskt att ha.
Användarens profilbild
Av melon
Gaaah jag sitter i en återvändsgränd. Jag har just stickat klart min Dew drops-sjal och har redan spetsabstinens :oops: :lol: Så nu tänkte jag sticka spetssjalen colchicaceae som är ett gratismönster från ravelry, men när jag öppnar PDF-filen står det att den är skadad och inte kan repareras. Någon som vet om det går att lösa, eller testa om ni kan öppna filen?
Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:Gaaah jag sitter i en återvändsgränd. Jag har just stickat klart min Dew drops-sjal och har redan spetsabstinens :oops: :lol: Så nu tänkte jag sticka spetssjalen colchicaceae som är ett gratismönster från ravelry, men när jag öppnar PDF-filen står det att den är skadad och inte kan repareras. Någon som vet om det går att lösa, eller testa om ni kan öppna filen?
Jag får upp den, mailar till dig strax om jag bara hittar din adress i min mailbox
melon skrev:Gaaah jag sitter i en återvändsgränd. Jag har just stickat klart min Dew drops-sjal och har redan spetsabstinens :oops: :lol: Så nu tänkte jag sticka spetssjalen colchicaceae som är ett gratismönster från ravelry, men när jag öppnar PDF-filen står det att den är skadad och inte kan repareras. Någon som vet om det går att lösa, eller testa om ni kan öppna filen?
Jag skulle just säga som kvarnvik. Eller ungefär i alla fall. Jag är rätt säker på att jag har den på hårddisken, jag har stickat liliaceae men tvekade mellan de tre systrarna innan jag bestämde mig.
melon skrev:Så snälla ni är :heart: Men då kanske feler ligger i min dator? Då hjälper det väl inte om jag får filen mejlad till mig...
Eller också gick filen sönder när du laddade ner den - sånt händer ibland. Så du kan ju prova att ladda ner den igen tycker jag. Eller också kanske hon laddat upp ny variant (jag hittade ett fel i liliaceae, så hon fixade det och lade upp ny variant) som det är fel i.

Eller vill du egentligen inte börja på den, det låter nästan som att du letar undanflykter :D
Användarens profilbild
Av melon
Kaffemoster skrev:
melon skrev:Så snälla ni är :heart: Men då kanske feler ligger i min dator? Då hjälper det väl inte om jag får filen mejlad till mig...
Eller också gick filen sönder när du laddade ner den - sånt händer ibland. Så du kan ju prova att ladda ner den igen tycker jag. Eller också kanske hon laddat upp ny variant (jag hittade ett fel i liliaceae, så hon fixade det och lade upp ny variant) som det är fel i.

Eller vill du egentligen inte börja på den, det låter nästan som att du letar undanflykter :D
Det är en ny fil, men jag vet inte hur ny. Jag har laddat ner den 4 ggr. Inga undanflykter här, faktiskt :D
melon skrev:
Kaffemoster skrev:

Det är en ny fil, men jag vet inte hur ny. Jag har laddat ner den 4 ggr. Inga undanflykter här, faktiskt :D
Skumt... för jag kunde öppna den alldeles nyss. Har du en för gammal adobe reader?
(Jag valde öppna och inte spara, och sen när den är öppen väljer jag "spara kopia som" gör det någon skillnad för dig? eller gör du kanske redan så..)
Användarens profilbild
Av melon
Kaffemoster skrev:
melon skrev:
Kaffemoster skrev:

Skumt... för jag kunde öppna den alldeles nyss. Har du en för gammal adobe reader?
(Jag valde öppna och inte spara, och sen när den är öppen väljer jag "spara kopia som" gör det någon skillnad för dig? eller gör du kanske redan så..)
Jag har uppdaterat nyss och provat både öppna och spara. Men den går aldrig att öppna ens.
Användarens profilbild
Av binaem
Igång med Haruni - so far so good även om jag fick göra om upplägget 2 ggr innan jag fattade hur jag skulel göra. Fast jag kör med mönstret just nu .... var osäker på hur jag skulle göra ökningarna.
Fråga:
Vad tror ni om den här: Bild

i det här garnet: Bild

Det verkar vara ett fantastiskt garn, och jag vill jättegärna ha det, men min garnbudget för den här månaden är egentligen obefintlig... Å anfdra sidan kunde jag kanske köpa det i fördelsedagspresent inför nästa månad :hmm:
Användarens profilbild
Av Fryle
majo0322 skrev:Fråga:
Vad tror ni om den här: Bild

i det här garnet: Bild

Det verkar vara ett fantastiskt garn, och jag vill jättegärna ha det, men min garnbudget för den här månaden är egentligen obefintlig... Å anfdra sidan kunde jag kanske köpa det i fördelsedagspresent inför nästa månad :hmm:
I en garnbudget är det alltid viss resår :D Jag tror den blir jättefin!
  • 1
  • 228
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?