Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jordbarn
Det här har jag pysslat med den senaste tiden!
:mrgreen:

En tunika till mig själv i samma tyg som lillkillens brallor som jag sydde för ett tag sedan:
Bild

Små byxorna:
Bild

Och en svamp-mobil:
Bild

Om ni inte ser bilderna kan ni kika i min bilddagbok! :D
Användarens profilbild
Av Bina
:hide: jag tror fler med mig skippar att kolla vidare... tips i ALL välmening :heart:... byt dagbok att länka ifrån.

Nu skall jag kolla eftersom jag är genuint intresserad men tycker det känns meckigt.
Användarens profilbild
Av Bina
WOW vad fina grejer!

Svampen :rock: var den svår att göra?
Användarens profilbild
Av jordbarn
Bina skrev::hide: jag tror fler med mig skippar att kolla vidare... tips i ALL välmening :heart:... byt dagbok att länka ifrån.

Nu skall jag kolla eftersom jag är genuint intresserad men tycker det känns meckigt.
Ja jag vet... men FÖRSTÅR bara inte varför det inte går här!
Det är aldrig några problem att länka därifrån annars...
Nåja, jag får väl skaffa någon annan sida också... Några tips? Är familjeliv bra att lägga upp bilder på? :mitvit:
Användarens profilbild
Av jordbarn
Bina skrev:WOW vad fina grejer!

Svampen var lite klurig. Jag hade ju inget mönster... så jag fick helt enkelt klippa och klistra en "prototyp" av papper, som jag sedan delade upp i bitar och ritade av på tyget! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Fina saker!

När jag varit inne och tittat på bilderna i din bilddagbok, så ser jag dem sedan i den här tråden också :hmm: Men att bara högerklicka och välja "Visa bild" fungerade inte.
Användarens profilbild
Av Annika80
jordbarn skrev:
Bina skrev::hide: jag tror fler med mig skippar att kolla vidare... tips i ALL välmening :heart:... byt dagbok att länka ifrån.

Nåja, jag får väl skaffa någon annan sida också... Några tips? Är familjeliv bra att lägga upp bilder på? :mitvit:
Ja familjeliv är enkelt, bara att söka fram bilden och ladda upp, men glöm då inte att öppna bilden så den blir stor innan du länkar. Fina grejer, gillar tunikan skarpt!
Användarens profilbild
Av Bina
jordbarn skrev:

FL är inte obegränsat i utrymme men det fungerar bra med länkning... det finns lite bloggtjänster gratis som funkar fint.. tex.

www.wordpress.com
www.blogsome.com
www.blogg.se
Användarens profilbild
Av Bina
jordbarn skrev:
Bina skrev:WOW vad fina grejer!

Svampen var lite klurig. Jag hade ju inget mönster... så jag fick helt enkelt klippa och klistra en "prototyp" av papper, som jag sedan delade upp i bitar och ritade av på tyget! :mrgreen:
:whut: duh... Frans får klara sig utan svamp :hide:
Användarens profilbild
Av Maerion
Snygga saker!

www.pixbox.se funkar toppen tycker jag.
Användarens profilbild
Av Fryle
EmilsMamma skrev:Fina saker!

När jag varit inne och tittat på bilderna i din bilddagbok, så ser jag dem sedan i den här tråden också :hmm: Men att bara högerklicka och välja "Visa bild" fungerade inte.
Och jag gick in i bilddagboken, men hittade bara svampen och inte de andra. Nästa gång jag gick in i denna tråden, såg jag alla tre här. Mystiskt va?

Fina saker, förresten!
Av eamane
Svampen var jättesöt :)
Jag länkar mina bilder från www.photobucket.com
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Fryle skrev:

Och jag gick in i bilddagboken, men hittade bara svampen och inte de andra. Nästa gång jag gick in i denna tråden, såg jag alla tre här. Mystiskt va?

Fina saker, förresten!
Jag var in först 1 ggn, och tittade då bara på svampen. Sedan såg jag BARA svampen här i tråden. Senare gick jag in och hittade tunikan också, och då såg jag helt plötsligt alla 3 bildern i tråden. Fast allt detta var på jobbet, så nu ser jag inga bilder igen :?
Användarens profilbild
Av jordbarn
abmis skrev:Tunikan var ju urtjusig!!! hade du mönster att gå efter
Näe, jag ritade av en annan köpt tunika jag hade hemma och modifierade den lite! :D
Användarens profilbild
Av jordbarn
EmilsMamma skrev:
Fryle skrev:

Fina saker, förresten!
Jag var in först 1 ggn, och tittade då bara på svampen. Sedan såg jag BARA svampen här i tråden. Senare gick jag in och hittade tunikan också, och då såg jag helt plötsligt alla 3 bildern i tråden. Fast allt detta var på jobbet, så nu ser jag inga bilder igen :?
Mystiskt...
Jag ska länka från en annan sida i fortsättningen så slipper vi kluddet! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?