Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna/my
igår kom den... efter mycket funderande, det är ju ingen sjal

patapum toddler (jag tror priset är lägst på minimundus)
svart och jättefin tycker jag, inget extra "bjäfs" på (små björnar eller fjärilar...) förvånande mjuk i tyget! men ändå stadig.

lilla tjejen 15 1/2 mån. (nästan 10 kilo, ganska lång för sin ålder) satt gärna i den men ville inte ha armarna innanför axelbanden, hon rör gärna MYCKET på sig. hon har lyckats klänga sig ur alla mina ryggknytningar med sjal efter ett tag. men nu funkade det. faktiskt mycket bra!

att ta på sig utan assistens var också lätt. i alla fall om barnet vill...

huvudstödet har vi inte prövat ännu

ps. kan snart mäta och skriva måtten på den tråden)

anna/my
Användarens profilbild
Av cattisak
Hur verkar den vara att ha ute i vinter, får overallen plats? Jag är så sugen på att köpa en men är osäker. Joel är ju en stor kille, 18 månader.
Användarens profilbild
Av April
Vad roligt! Grattis!

Det är nog inga problem med overall... Det är inga problem med overall i den nya Ergon, så det borde det ju inte vara i Toddlern... eller? :?

Kram
Av anna/my
nej det blir nog inga problem med overall i toddlern, den känns liksom flexibel, det som händer är ju att "ryggstödet" blir kortare ju större barnet är och den är ju rekomenderad från ca 18 månader.

men jag kan återkomma med närmare rapport när vi prövat med tjockare vinterkläder.

funderar dock på bärjacka...

anna/my
Användarens profilbild
Av sus
April skrev:... Det är inga problem med overall i den nya Ergon, så det borde det ju inte vara i Toddlern... eller? :?
Om den som bär är normalstor tjej så är det nog inget problem, men todlern har mycket kortare remmar än Ergon. När min man testade toddlern så fick inte ens barnet plats, möjligen hade man kunna få in overallen utan barn däremot :wink:
Användarens profilbild
Av cattisak
Sus, skulle du rekomendera att köpa en ergo istället för en toddler om man är större än normalt (46/48). Varför ska det vara så svårt att bestämma sig, tänk om man kunde köpa allt man ville :?
Användarens profilbild
Av Mia
Om man är lång så tror jag nya ergon är bättre för den har längre vadderade axelband. Men runt midjan sitter den inte så bra om man är stor och bältes förlängare behövs garanterat.
Näst nyaste ergon är bättre om man bara är bred tycker jag. Den har lite längre vaddering runt midjan.
Men tyvärr passar ingen sele min man ändå.. Han är helt enkelt för bred på hela överkroppen..
Mycket lättare att anpassa en sjal till sin kropp! Och det är ju värt besväret att knyta för att bära bekvämt! Och man lär sig tex tibetansk-ryggsäck rätt fort!
Av anna/my
jo mia
jag hålller med
Och det är ju värt besväret att knyta för att bära bekvämt! Och man lär sig tex tibetansk-ryggsäck rätt fort!
men med ett MYCKET sprattligt, nyfiket, intresserat och livligt barn kan tillockmed en tibetan vara svår att få att sitta som man vill i en timma.

lilltjejen vill ju inte gå med på en "houdini" hon VILL inte sitta fast med armarna.

med henne har det oftast varit på magen som gällt, så att man kan rätta till lite när hon klängt och sträckt på sig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?