Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Alltså. Hur gör ni med era sjalar när ni slutar att sjala. Vi TROR inte att vi kommer att få fler barn och OM det skulle komma någon liten till, så vet jag ju var jag ska gå för att hitta sjalar... :lol:

Alltså så sitter jag på 4 sjalar med ett totalt värde om 2000-2500 kronor som bara ligger i garderoben. Jag HAR lite svårt att försvara för mig själv varför jag sparar dem. Samtidigt så är det ju lite nostalgiskt också, men vad ska jag med fyra sjalar i garderoben till??

//Kaja
Användarens profilbild
Av annemi
Hmm, jag ärinte där riktigt än eller alltså vi ska inte ha fler barn men jag hoppas jag får bära tösen ett bra tag till :roll:

Jag har i alla fall 2 sjalar som jag tänker spara; den första vävda och så vår favorit. Dem andra kommer jag sälja så småningom. :D :wink:
Användarens profilbild
Av Plinga
Jadu... Jag som endast burit i trikåsjal och sele i princip, har några sjalar som jag aldrig kommer använda. Även om jag inte känner mig speciellt sjalfrälst, kan jag ändå inte förmå mig att sälja dem... Inte så mycket pengar i dem, men ändå. Har två ringsjalar, en långsjal, och en MT som jag vet aldrig kommer användas...

Men nån dag händer det...
Användarens profilbild
Av Bina
Eftersom jag gillar variation har jag sålt efter hand...och tror du inte att du vill ha nån ny om det blir fler barn? :D
Av JoJsMamma
Jag sparar inte sjalar jag inte använder/tröttnat på.
När Leo blir för stor kommer jag att sälja/ge bort sjalarna (ergon får stanna).
Jag tänker som så att om vi nu skulle få fler barn så småningom så har det säkert kommit en massa nya fina sjalar man vill prova. Eller så kanske jag har ändrat smak och tröttnat på alla mörka murriga sjalar som finns i min garderob. :D

Nä, sälj du, och använd pengarna till din nya symaskin. :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Har man ngn riktig favorit tycker jag man kan spara den. :D Kanske vill barnen ha den när de själva får barn? :roll:
Eller så sparar man dem för att ha som gunga, hängmatta, duk eller filt på picknicken! :wink:
Användarens profilbild
Av Kaja
Bina skrev:Eftersom jag gillar variation har jag sålt efter hand...och tror du inte att du vill ha nån ny om det blir fler barn? :D
Tja. Det skulle vara en Easy Purpursky då kanske... Den fanns ju inte. Och en Beco. Och så kanske någon av de nya Hoppe...

//Kaja
Av Aelia
MIn Ljung och J/H kommer att stanna kvar 8)
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag är väldigt osentimental när det gäller materiella ting så det finns inte en chans att mina sjalar blir kvar här när de inte används längre.
Användarens profilbild
Av bright
Aelia skrev:MIn Ljung och J/H kommer att stanna kvar 8)
:blahblah: :wink: inte alls sugen på dem :roll:
Användarens profilbild
Av Zandra
Jag är också tämligen osentimental och gillar inte prylar, det mesta åker till nytt hem så fort det är läst/färdiganvänt osv MEN vissa av ungarnas kläder och hoppe j/h sparas tills dom blir vuxna och får egna barn som jag & maken då ska sjala i jordgubben.
Bild
Användarens profilbild
Av Isanna
Möjligen kommer min Lisa att stanna kvar, men den kanske får byta skepnad till en filt eller nåt. Men resten av sjalarna, selarna och MT´s kommer nog att få flytta tids nog. Tror jag. :lol:
Användarens profilbild
Av Innana
Min vän i göteborg tog sin mjuka goa insnuttade hoppe cairo och sydde fem nya kuddöverdrag till kuddarna i båten. De är nu allas favoriter och kramas på i ruffen varje semesterkväll :lol:
Av Enid
Jo, det där satt jag också och funderade på idag..

Jag tror jag kommit fram till att jag ska göra som med kläder, det jag tycker om och verkligen använt och tror jag skulle använda igen kommer jag spara (i mitt fall två långsjalar och en babyMT än så länge). Det som blivit sparsamt använt däremot ska säljas.

Om inte jag får användning av det kommer det nog lånas ut eller ges bort så småningom. Förr eller senare borde ju A få kusiner om inte annat :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?