Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nästa helg arrangeras det stickgraffititävling i min hemkommun. Samling på ett museum på fredagskvällen där stadens skulpturer ska delas upp mellan deltagarna och sen stickas det fram till lördagskvällen. När allt är klart ska det bedömmas av en jury :D
:app: :vågen: Hurra, vilken rolig tävling! :vågen: :app:
linafelicia skrev:Nästa helg arrangeras det stickgraffititävling i min hemkommun. Samling på ett museum på fredagskvällen där stadens skulpturer ska delas upp mellan deltagarna och sen stickas det fram till lördagskvällen. När allt är klart ska det bedömmas av en jury :D
:vågen:
Vilken rolig grej!
linafelicia skrev:Nästa helg arrangeras det stickgraffititävling i min hemkommun. Samling på ett museum på fredagskvällen där stadens skulpturer ska delas upp mellan deltagarna och sen stickas det fram till lördagskvällen. När allt är klart ska det bedömmas av en jury :D

:app: Gudarnes, så mysigt! Mer sådant i vårt avlånga land!
ja tusan vad kul!! du måste ju raportera hur det går... skulle vara kul att anordna något liknande här! skulle minst sagt behövas!
Såhär blev mitt bidrag:
Från början hade jag bara tänkt sticka en kofta och eventuellt en mössa till henne men sen hade jag tid över och resten gick av bara farten.
Tävlingen startade med en samling kl 18 på fredagen då vi tittade på stadens skulpturer och delade upp dom.
Kl 14 på söndagen skulle allt vara monterat och klart.
Bild
Bild
Bild
Bild
linafelicia skrev:
Såhär blev mitt bidrag:
Från början hade jag bara tänkt sticka en kofta och eventuellt en mössa till henne men sen hade jag tid över och resten gick av bara farten.
Tävlingen startade med en samling kl 18 på fredagen då vi tittade på stadens skulpturer och delade upp dom.
Kl 14 på söndagen skulle allt vara monterat och klart.
Bild
Bild
Bild
Bild
oj vad fint! :love:
*puff*

Apropå pärlplattetråden. Har sett en del skön street-art av pärlplattor i stan på sistone :loving:
Jag älskar stickgrafitti :loving: Kan någon komma och guerillasticka lite på mitt jobb, en förskolegård? En förskola i närheten har fått lite och jag är avis :lol:
Sanfora skrev:Jag älskar stickgrafitti :loving: Kan någon komma och guerillasticka lite på mitt jobb, en förskolegård? En förskola i närheten har fått lite och jag är avis :lol:
Hade jag bott närmare hade jag garanterat sagt ja på studs!
zink skrev:*puff*

Apropå pärlplattetråden. Har sett en del skön street-art av pärlplattor i stan på sistone :loving:
jag har oxå sett att det har börjat bubbla upp, jag tror att ett vän till mig var en av de första i sverige med det, har vart vart skit kul och höra alla hennes strapatser!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?