Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofin
Hej hej!

Börjar så smått fundera på om jag ska försöka mig på att knyta liten på ryggen. Men jag vågar liksom inte :D Hon är 2,5 månad nu och är första barnet som gillar sjalen, storebror skrek bara i den :(

Vilken är bästa knytningen med en 2,5 månaders? Finns det någon här som kan tänkas hjälpa mig första gången? Litar inte riktigt på sambon, haha! Och det är ju alltid bra med någon med erfarenhet. Jag bor i Stockholm (Liljeholmen) och är såklart hemma på dagarna :)
Användarens profilbild
Av April
Har lite långt att fara till Stockholm... men bästa tipset för ryggknyt är att göra det på huk i sängen... fall i fall liksom ;-) Sedan kan säkert mannen din hjälpa till. Ska se om jag hittar någon bra instruktion :-)

KRam
Användarens profilbild
Av sofin
Ojoj, ska jag klara det där? :D Ska göra ett försök i helgen tror jag, så får vi se om jag vågar mer sen!
Användarens profilbild
Av sofin
Jag fick faktiskt upp henne på ryggen igår :vågen: Men hon var på mindre bra humör så det var liksom upp och ner på en gång igen. Och jag kan väl inte säga att hon satt perfekt heller, lite för långt ner. Men alltid nåt :D Jag lyckades ju i alla fall få runt henne på ryggen ordentligt, det var det jag var mest orolig för.

Ska prova SHBC nästa gång det känns som läge.
Användarens profilbild
Av sofin
Okej, förväntar mig hurrarop och applåder nu för titta vad jag lyckades med :D

Bild

En SHBC (secure high back carry). Lillfis somnade (tyvärr) och jag fick inte upp henne högt nog tyckte jag så det kändes lite fladdrigt med hennes huvud. Till på köpet envisades hon ju med att trycka in näsan i ryggen på mig och inte lägga huvudet på sidan heller. Storebror förstod inte riktigt vad jag menade när jag bad honom vrida på hennes huvud lite försiktigt. Så jag fick lov att plocka ner henne försiiiiiktigt och knyta henne på magen istället :)

Men ändå, jag tyckte det blev riktigt bra! Förutom att det blev lite för lågt. För att vara första gången med denna knytning och typ tredje gången någonsin jag försöker mig på ett ryggknyt så var det väl bra? :lol:
Användarens profilbild
Av KaIi
Där sitter korven kanon! :vågen:
Livia brukar köra in händerna i håret på mig och köra ganska hårt innan hon somnar efter max ca 15 minuter. :shock:
Hon föredrar att sitta på ryggen nu.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?