Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
På torsdag är det maskerad och kollegan jag skulle få låna dräkt av meddelade precis att dräkten befinner sig i Danmark... Ont om tid! Vad ska jag hitta på? (Funderar på att offra ett lakan och vara spöke, men det blir väl lite svårt att äta då...)

Jag har långt hår, skulle hunna göra flätor och vara Pippi, men hur kul är det? Eller prinsessa, tyckte dottern, jag kunde få låna hennes rosa fjäderboa...
Av tumbler
:hmm: gula kläder, gul luva och röda simfötter -anka :lol:

brud?

skogsman, vad heter en sån? Skogshuggare? Med rutig skjorta, yxa, arbetsbyxor, visir...

Flamencodansare?

Sotare?

Kåta Gun :Hahaa:

Discodrottning

Actionprinsessa kan du väl också vara, fin men med svärd och så!
Användarens profilbild
Av Cayenne
Klä dig i ett lakan/vita kläder, sätt ett grytlock på huvudet o måla lite svart i ansiktet - popcorn ;)

Röda hund- hundöron och röda kläder.

Tycker du inte om den humorn, kan du ju klä ut dig till pirat eller varför inte pippi?
Av Smultronbarn
Nån kändis från musik eller skådisvärlden eller nån karaktär från nån film? Catwoman? Alice i Underlandet? Anne på Grönkulla? Prusseluskan? Eller kanske Joey Tempest eller nån annan långhårig musiker? Jesus? Di Leva? 8)

Eller typ yrkesklädsel typ präst, doktor/sköterska, lärare (dvs komma i vanliga kläder :wink: ), ICA-handlare och för den modiga: simmerska (komma i baddräkt å badmössa). Eller typ historiska kläder som 1800-talsmadame eller medeltids/vikinga-outfit?

Jag spånar fritt här som märks men har glömt drick eftermiddagskaffet... :lol:

Hoppas i alla fall du får roligt! :tumup: Vad var förresten den ursprungliga idén som är fast i danmark?
Senast redigerad av Smultronbarn den mån okt 11, 2010 14:12, redigerad totalt 2 gång.
Av MammaTess
Cayenne skrev:Klä dig i ett lakan/vita kläder, sätt ett grytlock på huvudet o måla lite svart i ansiktet - popcorn ;)

Röda hund- hundöron och röda kläder.

Tycker du inte om den humorn, kan du ju klä ut dig till pirat eller varför inte pippi?
:Hahaa: :Hahaa: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Fryle
:lol: Tack för alla tips! Flera av dem låter riktigt bra! Gillar tex moroten och popcorn :tumup: Dräkten som finns i Danmark är en dirndl. Nu fick jag erbjudande om en draculadräkt istället, ska fundera lite på saken. Att göra något eget känns faktiskt lite roligare, men som sagt tiden, tiden...

Har ni fler förslag så bara kom med dem! Jag har vilken sortshumor som helst (hade jag varit man hade jag kanske kommit som penicillin...). Som jag förstått det ska vi vara i någon form av loge eller annat svalt utrymme, så simmerska är nog inte aktuellt...
Användarens profilbild
Av Fryle
Därför att hon som har den i Danmark själv befinner sig i Österrike just nu 8)
Av tumbler
Fryle skrev:Därför att hon som har den i Danmark själv befinner sig i Österrike just nu 8)
Så internationalt. :lol:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Julbock :tumup:
Beiga kläder, rött (present)band lindat runt armar + ben + kropp. Flätor med ståltråd och rött band i som böjs runt till horn. Enkelt och sånt man ofta har hemma. Och det är snart jul :tomte:

Jag har sett det en gång och provat själv en gång.
Användarens profilbild
Av Fryle
exiteme skrev:Jag har typ en nunnedräkt du kan låna.
Eller en sjuksköterskedräkt.
Eller en burkha...

(fråga inte varför... :mrgreen: )

Har även en stor annorlunda kappa som passar om du ska vara vampyr.
Vilken storlek?
Jag är i Oxie imorgon...
Användarens profilbild
Av Fryle
exiteme skrev:
Fryle skrev:
exiteme skrev:Jag har typ en nunnedräkt du kan låna. S-M
Eller en sjuksköterskedräkt. S
Eller en burkha... One size

(fråga inte varför... :mrgreen: )

Har även en stor annorlunda kappa som passar om du ska vara vampyr. M-L
Vilken storlek?
Jag är i Oxie imorgon...
Ärligt talat, burkha vore lite kul... Är du hemma imorgon em?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?