Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av JohannaA
Letar gardintyg till dotterns rum, och hittade ett som kanske kunde passa. Det hette seersucker, vad är det och kan man sy gardiner av det?
Av JohannaA
Sannasmamma skrev:är inte det bäck&bölja? isåfall kan du ha det till lakan bara tycker jag.
Jag var nästan inne på att det var det. vad synd att det var fler som trodde samma ...
Användarens profilbild
Av AnKa
http://en.wikipedia.org/wiki/Seersucker

Men om man kan sy gardiner av det är väl en smaksak. Gardiner är ju egentligen bara ett tygstycke som man hänger i fönstret och har ingen direkt funktion, eller?? Så därav blir ju inte valet av material så viktigt. Man kan ju egentligen ha vilket tyg som helst.
Seesucker är nog inte det vanligaste valet av gardintyg men det är bara fantasin som sätter gränser och jag tror nog att det kan bli lite effektfullt med strukturen i tyget.
Användarens profilbild
Av Humle
Jag tror att det var sådant tyg i gardinerna i mitt rum en period när jag var liten. Det var tunt och upphängt med någon slags skruvar eller snurror som gav tyget fint fall. Jag minns det som vackert.
Användarens profilbild
Av Fryle
Bäckebölja passar till mer än påslakan tycker jag. Tex klänningar, tunikor och varför inte gardiner?
Användarens profilbild
Av Kaja
Sannasmamma skrev:är inte det bäck&bölja? isåfall kan du ha det till lakan bara tycker jag.
Jag har sytt klänningar i det. Det är en slags väldigt smårutig bäck&bölja. Svala och sköna och garanterat strykfritt!

Bild

Bild
Av Smultronbarn
Jag har haft nattlinnen i bäckebölja (bäckåbölja), funkar jättebra! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?