Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sara
Alltså jag får inte ont av tyngden utan tycker inte att jag får tyget att ligga bra , det blir bara en tjock orm som trycker....
Har ni några tips på hur jag ska göra?

Sara med Marianne
Användarens profilbild
Av Anso
Vilken knytning gör du?
Omslutet eller tyggsäcksknytning?
Ryggsäcksknytning tycker jag kan bli lite obekvämt över axlarna eftersom det inte ligger lika utspritt som vid omslutet (i alla fall som jag knyter :) )
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag knyter oftasta tibetanen på ryggen. Då kan man dra ut tyget ordentligt över axlarna utan att det sedan "kanar ner". Detta eftersom krysset ifram håller ihop alltihopa.

Bild

Man kan breda ut ännu mer än jag gjort på denna bild.
Av Sara
Jag knyter framför allt ryggsäck, mest för att jag inte lyckas få till omslut. Marianne sitter liksom inte så still....tror snarare att hon tycker att det är en rolig lek :roll:
Får nog prova på tibetanen tror jag och fortsätta öva med omslut, för det är inte alls skönt med ryggsäck just nu och att bära 13-14 kilo på magen är så där :wink:

Sara
Användarens profilbild
Av Mia
Dra ner tyget över axeln när du knyter, vik sedan upp nedre kanten till mitten på axeln. Då bör du ha stöd "runt" axeln, alltså lite ner på armen också så att det inta bara blir en korv På axeln. Förstår du?
Sen får man inte ha tyget för nära halsen, då kan det tryck på nerver som tom kan göra att armen domnar. Och att tänka på att inte spänna axlarna framåt när man bär på ryggen, det kan också vara en orsak. Och i det läget är tibetanen bättre för då tar hela överkroppen all vikt istället för mestadels axlarna.
Lycka till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?