Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Key
:eld: :app: :heart:

Ja, det är ju kanske ett helt galet inlägg i detta forumet ;) men faktum är att jag knappt sjalat alls på lääänge eftersom min yngste är född 0501 och vi inte rör oss längre sträckor utan bil eller cykel där vi bor.

Dessutom har jag använt Ergon oftast ifall det varit nåt.

Men i lördags var vi på långpromenad, jag, barnen och mormor. Vi hade en skrinda med, men den funkar bara för ett barn. Och jag hade packat med Indion att använda i nödfall. Och eftersom det var långt att gå så blev det "nödfall" :loving: T trivdes rätt bra, men knyten blev inte super, och han vill gärna luta sig bakåt. Men det gick ändå mycket bättre, och var mycket bekvämare än jag befarat (han väger ändå sina stadiga dryga 15 kg). Nästan mysigare än Ergon faktiskt, fast jag är väldigt förtjust i den. :hide: :mrgreen: Ska nog packa med sjal oftare igen...

Undrar om man får köpa fler sjalar nu? :mitvit: ;) :P
Användarens profilbild
Av annemi
:app:
Användarens profilbild
Av Key
abmis skrev::vågen: Tjoho!!!

Jo men nog måste du väl ha en till :roll:
Hmmm... Först läte jag ditt inlägg som att jag måste ha en bebis till... Snacka om att man läser som man vill (maken vill ju inte men jag börjar så smått fundera på en övertalningskampanj ;) )

Men tack för stödet :lol:
Av anna m
:D :heart:
Av anna m
Key skrev:
abmis skrev::vågen: Tjoho!!!

Jo men nog måste du väl ha en till :roll:
Hmmm... Först läte jag ditt inlägg som att jag måste ha en bebis till... Snacka om att man läser som man vill (maken vill ju inte men jag börjar så smått fundera på en övertalningskampanj ;) )

Men tack för stödet :lol:
Man kan t ex säga att nu slutar jag skydda mig och om du vill ha sex så vet du vad som kan hända... :wink: Lite Lysistrate-inspirerat :)
Användarens profilbild
Av emelie
Härligt! :vågen:

Ja, vilka anledningar finns det egentligen till att inte köpa en sjal till?
De tar ju inte direkt stor plats hemma. och dyra... tja, det beror på vad man jämför med. 8)
Användarens profilbild
Av Siena
Åh så härligt :vågen:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vad härligt!
Å klart att du "behöver" köpa en ny sjal för det. Å förslaget med bebis var väl kanske inte helt fel heller :wink:
Användarens profilbild
Av Key
emelie skrev: Ja, vilka anledningar finns det egentligen till att inte köpa en sjal till?
De tar ju inte direkt stor plats hemma. och dyra... tja, det beror på vad man jämför med. 8)
Mmm-hmm, det är sant... t o m maken börjar fatta förresten... Han hade råkat köpa en lite för liten jacka till mig i Kina :roll: å då sa han: "du kan ju alltid sälja den och köpa en sjal" (!) - han sa faktiskt så :shock: ;)
Användarens profilbild
Av thanisa
Vad roligt att du fick sjala och härlig kommentar om jackan. Klart man alltid kan köpa en sjal istället. :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Vad mysigt att få sjala igen!

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?