Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
Nu har jag vääntat på att indigo skall komma och tagit för givet att sambon som alltid väljer blått vill ha den nu när det börjar närma sig så frågade jag vilken han tyckte var snyggast och då svarar han -Finns det ingen svart?

Men hallå??? Jo det finns en svart på bilden han tittade (han trodde den var "någon konstig lila") och säger att då blir väll den bra.

Jag tycker nog själv bäst om camel, men är lite rädd att den ska suga åt sig smuts. Gör den det?

Vilken ska jag välja. Trots allt verkar det nu som sambon inte förfasade sig alls över det vinröda huvudstödet på den svarta och allt blev mycket svårare.
Användarens profilbild
Av Mia
Tycker själv bäst om camel! Tycker inte alls att den "suger till sig smuts"!
Användarens profilbild
Av marlene
ja jag gillar ju den svarta med vinrött foder Bild
Användarens profilbild
Av Anso
SQ skrev:Jag tycker min svarta drar till sig smuts. Kamel är nog bättre. Men åh vad en indigo vore snygt, vad är det för färg på huvudstödet på den?

Kram

/SQ
Kamelfärg verkar det som.
Användarens profilbild
Av April
Ja, Camel är fläckfri ;-) :-D Nä, men det är verkligen en bra fräg som INTE drar till sig smuts m.m.

Kram
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
SQ skrev:Jag tycker min svarta drar till sig smuts. Kamel är nog bättre. Men åh vad en indigo vore snygt, vad är det för färg på huvudstödet på den?

Kram

/SQ
Verkar finnas med både fjärilar och ed enfärgat camle-foder om man ska gå efter deras hemsida http://www.ergobabycarrier.com/carrier.html

...hade själv trott att indigo-färgen skulle vara mörkare än vad den verkar vara :roll:
Av Signatur
Vi har en camel och den drar inte åt sig smuts. Och skulle den göra det skulle det nog inte synas :lol:
Användarens profilbild
Av marlene
CrazyMagpie skrev:

Kram

/SQ
Verkar finnas med både fjärilar och ed enfärgat camle-foder om man ska gå efter deras hemsida http://www.ergobabycarrier.com/carrier.html

...hade själv trott att indigo-färgen skulle vara mörkare än vad den verkar vara :roll:
Jaa jag hade också inbillat mig att den skulle vara mörkare
Användarens profilbild
Av MrsR
Vi har precis fatt var indigo ergo!!!!
Jattefin med camelfargat foder. :D

Fargen skulle jag mest beskriva som nagon slags mellanbla.
Sa fort vi fixat nagra hyfsade bilder ska jag lagga upp dem.
Användarens profilbild
Av Anso
MrsR skrev:Vi har precis fatt var indigo ergo!!!!

Skicka bilden till Galleriet också! :D
Användarens profilbild
Av MrsR
Anso skrev:
MrsR skrev:Vi har precis fatt var indigo ergo!!!!

Skicka bilden till Galleriet också! :D
Lovar en bild till galleriet sa fort vi fixat en lite battre bild, finns en forsmak under "Fotografier och bilder" :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?