Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är just nu på resa, men ser fram emot att börja på projektet när jag kommer hem. Jag kör på ett mönster jag använt förut.

Jag vill inte att någon känner prestationsångest. I ett byte vet man aldrig vad man får, men jag är säker på att alla pysslare försöker göra något bra åt sin mottagare. Och hittills har jag alltid blivit glad av bytena.
Fryle skrev:Jag vill inte att någon känner prestationsångest. I ett byte vet man aldrig vad man får, men jag är säker på att alla pysslare försöker göra något bra åt sin mottagare. Och hittills har jag alltid blivit glad av bytena.
:iagree: Kunde inte sagt det bättre själv. Alla pysslar efter sin förmåga och det ska ju vara KUL i första hand. :tumup:
Elsa skrev:
Fryle skrev:Jag vill inte att någon känner prestationsångest. I ett byte vet man aldrig vad man får, men jag är säker på att alla pysslare försöker göra något bra åt sin mottagare. Och hittills har jag alltid blivit glad av bytena.
:iagree: Kunde inte sagt det bättre själv. Alla pysslar efter sin förmåga och det ska ju vara KUL i första hand. :tumup:
:iagree: :D
Edith skrev:
Elsa skrev:
Det är väl självklart! Man gör så gott man kan liksom!
ellla skrev:
Edith skrev:
Elsa skrev:
Det är väl självklart! Man gör så gott man kan liksom!
:iagree:
Och jag har börjat. Min byteskompis har inte gett så många ledtrådar till färg och form, så det blir som det blir. Hoppas jag håller mig pigg och kry nu, så att jag inte blir försenad :D !
Nu har jag kommit igång! :vågen: Vad roligt det är med mössbyte!

Självklart ska alla pyssla efter sin förmåga, :this: ingen ska väl behöva ha ångest för detta? :hmm:

Jag har också blivit glad för alla mina bytesgrejor, och praktiskt taget alla har blivit använda här hos oss. :tumup: Tack alla! :heart:
:vågen: Jag är färdig :D
Lite orolig att den blivit för liten dock, hoppas hoppas att den kommer passa.
Moson skrev::vågen: Jag är färdig :D
Lite orolig att den blivit för liten dock, hoppas hoppas att den kommer passa.
:whut: redan! Jag har ännu bara och gottat mig i olika garn och färger.
Britt skrev:Min byteskompis har inte gett så många ledtrådar till färg och form, så det blir som det blir. Hoppas jag håller mig pigg och kry nu, så att jag inte blir försenad :D !
:hide: känner mig träffad (fast det finns ju fler med mig som gav korta ledtrådar), om det skulle vara jag (fast det får du ju inte berätta :floet2:) så är jag glad för allt, det är kul med olika saker i lådan då kan man förändra sig under hela vintern.
Jag kan inte bestämma mig för färg eftersom jag inte vet vad mottagaren gillar. Ska man köra safe på svart eller chansa på rött, vitt, grönt eller lila. Eller nån annan färg. Melerat/randigt/mönstrat kanske?!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 30

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?