Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Men det kanske ni redan sett. Fast undras vilken storlek de har på ringarna, jag tycker de ser så små ut, men det kanske bara är som det ser ut.
Och lite dyra var de förstås.
Användarens profilbild
Av Ester
håller med! :shock:
de ser väldigt små ut.

Undrar varaför de inte frågar om råd från oss här inne som syr egna ringsjalar av BäraBarnsjalen? De skulle ju få MASSOR av bra tips och råd.... :wink:
Användarens profilbild
Av maimiti
Jag skrev och frågade vad det är för storlek på ringarna. Storlek large, 7cm i diameter, fick jag som svar... så det är nog det utbredda tyget som får dem att se mindre ut.
Användarens profilbild
Av Helena
maimiti skrev:Jag skrev och frågade vad det är för storlek på ringarna. Storlek large, 7cm i diameter, fick jag som svar... så det är nog det utbredda tyget som får dem att se mindre ut.
Det låter ju bra. Är det någon som sett en bild på hemsida med någon som bär i dem?
Användarens profilbild
Av maimiti
Nej, jag har inte sett någon bild (men någon annan kanske har). En butik här i stan har beställt in BäraBarn-ringsjalar men ägaren till butiken är så himla stroppig och otrevlig så jag funderar på om jag ska bojkotta totalt och inte ens gå in, men hon har ju ganska trevliga anställda *dilemma*
Användarens profilbild
Av Nova
BildBildBildBildBild
Användarens profilbild
Av marlene
LITE dyra, 750 spänn för en ringsjal Bild
Användarens profilbild
Av diddeldi
marlene skrev:LITE dyra, 750 spänn för en ringsjal Bild
fast det kostar ju ringon också och den är det ju många som köper :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
men det blir ju billigare om man skyndar att shoppa på babydesign nu innan måndag - BB-sjal för 425:- + ringar ca 70....då hamnar kalaste runt 500:- om man syr själv - alt. köper man en begagnad sjal för ännu billigare...

*drömma*
Användarens profilbild
Av marlene
diddeldi skrev:
fast det kostar ju ringon också och den är det ju många som köper :wink:
Ja men jag tycker att den är hutlöst dyr den med :wink: Jag har inga problem med att betala 750 spänn för en långsjal men en ringsjal, nja :?
Användarens profilbild
Av AnKa
Ja hur kunde sjalen bli så mkt dyrare bara för att de satte på ringar för 70:- på den :roll: :?:
BBsjal + ringar och två raksömmar på maskin blir ju, som Elin skrev, mycket billigare.
Användarens profilbild
Av Helena
Fast jag tycker att den ser snyggt sydd ut. Vad är det för vikning?

Men jag förstår inte heller hur den kan vara lika dyr som Ringon. Ringon är ju mer avancerat sydd verkar det som, med ficka och så kan den bli till en liten väska.
Användarens profilbild
Av miriel
maimiti skrev:Jag skrev och frågade vad det är för storlek på ringarna. Storlek large, 7cm i diameter, fick jag som svar... så det är nog det utbredda tyget som får dem att se mindre ut.
Var inne en snabbis idag på Babyland och passade då på att titta på BäraBarns ringsjal (oupppackad iof) . Ringarna ser väldigt små ut och jämfört med Ringons (som är L ?) ser de ut som Slingrings M.....

Hm, belv någon klokare på det där? :roll:
Användarens profilbild
Av Miamamman
miriel skrev:
Var inne en snabbis idag på Babyland och passade då på att titta på BäraBarns ringsjal (oupppackad iof) . Ringarna ser väldigt små ut och jämfört med Ringons (som är L ?) ser de ut som Slingrings M.....

Vad jag vet så är stl M 7 cm...
Användarens profilbild
Av miriel
Miamamman skrev:
miriel skrev:

Vad jag vet så är stl M 7 cm...
Då är det medium på deras ringar. Konstigt att de säger Large... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?