Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SCSI
Återanvändning av gamla tyger hör till sakerna som gör mig lite lycklig.
Därför har jag haft en liten hög gamla örngott och lakan liggande ett tag, med intentionen att sy sängkläder till den kommande bäbisen av. Sådär när andan faller på och tid och ork finns... vilket tydligen var igår. Så nu har jag två finfina uppsättningar lakan till vagnen. Och familjens giraff vägrar kliva ur vad hon anser vara hennes nya säng (nä, vi är inte normala i den här familjen, ska man vara det?)

Bild Bild
Användarens profilbild
Av Humle
Fina lakan giraffen gör helt rätt i att ligga kvar det ser ju jätte gosigt ut.
Användarens profilbild
Av zmurfan
De var jättefina ju.
Användarens profilbild
Av binaem
wow så fint det blev
Användarens profilbild
Av Fryle
Fina tyger!

Klart giraffen ska få ligga bekvämt! (Ammar hon tigern?)
Användarens profilbild
Av SCSI
Fryle skrev:(Ammar hon tigern?
Haha - nä, det skulle förvåna mig! Tigern är egentligen hennes husdjur (hon fick honom som tröst förra sommaren när husse och matte bara bråkade hela tiden och det inte var så roligt att vara en liten ensam giraff) men numera beter de sig mer som syskon och försöker sälja varandra på blocket och jag vet inte vad... helt hopplösa är de.

... familjens femåring känner sig emellanåt tvungen att kräva bekräftelse på att Olga och Ture faktiskt bara ÄR tygdjur och inte lever på riktigt, så väl utvecklade personligheter vi har åt dem, haha!

... nu sitter jag har och sneglar på den orange velour jag har liggande... den SKULLE ju göra sig grymt bra både tillsammans med lakanen, och med vagnen, som går i grått och orange. Hmmmmmm. Hoppas jag vinner den där overlock-maskinen jag är med i en utlottning av i stans Husqvarnabutik! =)
Användarens profilbild
Av teres
Fint! Vilka underbara färger!

Återanvändning är bäst! :vågen:
Av leonie
Oh, det prickiga tyget känner jag igen, tror min brorsa hade det, fast i en annan färgställning. Gult, tror jag.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Jättefint :loving:

Jag har en hel stor låda full med gamla sängkläder som jag syr av, blir allt möjligt av det och ofta när jag syr till mig själv gör jag prototyper i lakansväv först...
Användarens profilbild
Av SCSI
leonie skrev:Oh, det prickiga tyget känner jag igen, tror min brorsa hade det, fast i en annan färgställning. Gult, tror jag.
Jaha, vad roligt! Då kanske du kan tidsbestämma det lite närmare? Jag har bara gissat på 80tal...
Trulsamin skrev:ofta när jag syr till mig själv gör jag prototyper i lakansväv först...
Det gör jag med. Billigt och bra toilematerial. =)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
SCSI skrev:
leonie skrev:Oh, det prickiga tyget känner jag igen, tror min brorsa hade det, fast i en annan färgställning. Gult, tror jag.
Jaha, vad roligt! Då kanske du kan tidsbestämma det lite närmare? Jag har bara gissat på 80tal...
Det där med bubblor/prickar finns hos olika delar av min familj också, och undra om jag inte sett det i både gul, blå och brun version? :hmm:

Jag skulle tippa på sent 70-tal, alt. tidigt 80-tal räknat utifrån min egen ålder och hur tidigt jag minns det, så 70-82 nån gång?

Fin är det, och sånt där bubbligt tyg (bäck och bölja?) är hääärligt att sova i! :vågen:
Av leonie
CrazyMagpie skrev:
SCSI skrev:
Det där med bubblor/prickar finns hos olika delar av min familj också, och undra om jag inte sett det i både gul, blå och brun version? :hmm:

Jag skulle tippa på sent 70-tal, alt. tidigt 80-tal räknat utifrån min egen ålder och hur tidigt jag minns det, så 70-82 nån gång?

Fin är det, och sånt där bubbligt tyg (bäck och bölja?) är hääärligt att sova i! :vågen:
Japp, sent 70-tal eller tidigt 80-tal måste det vara!
Användarens profilbild
Av SCSI
Jag är så fascinerad över att det finns folk som klarar av att sova på bäck&bölja - FULLKOMLIGT vidrigt lakansmaterial i min bok! Men det finns ju folk till allt, så bäbis kanske tycker annorlunda... Lakan ska vara släta, svala och nymanglade. :tumup: Undersidan på påslakanet är i vanlig slät lakansväv.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?