Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clifford
Jag ska egentligen inte ha fler bärdon. Nej, jag har ju så det räcker! Jag har en didy Nora, men har alltid önskat mig en didy Laura. Om jag ändå har så många sjalar, så märks väl knappast en till? Jag borde inte ha fler sjalar, men... bara en till? Bara en endaste? Va? :roll:

*Aelia får inte svara* ;)
Användarens profilbild
Av annemi
Det är klart att du måste ha en till :wink: Annars kommer du bara gå o längta ju :roll:
Användarens profilbild
Av thanisa
Nej du behöver inte en till, två till behöver du minst :twisted: Jag har beställt två nya sjalar nu på morgonen och då har jag redan 6 vävda långsjalar.
Användarens profilbild
Av Måsen
Den enda övre gränsen för hur många sjalar man kan ha är när antalet får en att känna sig lite illa till mods. Alltså individuellt.
Min gräns brukar gå vid tre vävda långsjalar ungefär, men då finns det utrymme för lite (ganska mycket :oops: ) annat smått och gott.
Såklart du ska ha en till om du blir glad av det! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Isanna
Klart som korvspa att du ska ha en snygging till!
Användarens profilbild
Av Lydia
:rofl: :hide:
Pernilla J skrev: *Aelia får inte svara* ;)
Användarens profilbild
Av Sandrisen
Klart du ska ha. :wink:
Av eamane
Minst en till måste du nog ha ja... :D
Användarens profilbild
Av Key
Fniss, eftersom jag också funerar på fler fast jag inte bär så mycket så tycker jag förstås också att du kan motivera ett köp ;)
Av anna m
Inbillar du dig att svaren inte blir desamma bara för att Aelia inte får svara ;) Aelia är förebilden och vi andra följer efter... Klart du ska ha meeeeer!!
Användarens profilbild
Av Sandrisen
anna m skrev:Inbillar du dig att svaren inte blir desamma bara för att Aelia inte får svara ;) Aelia är förebilden och vi andra följer efter... Klart du ska ha meeeeer!!
:iagree:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?